Dziewczyny z Gdyni i okolic!

1. Data: 2001-11-02 15:01:45

Temat: Dziewczyny z Gdyni i okolic!
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje Panie, odkrylam SUPER pasmanterie, gdzie do haftu jest WSZYSTKO!!
Muliny, welny, bawelny, kordonki do szydelkowania w malych i wielkich
szpulach, a co za odcienie!! Rameczki do miniaturek takich do zawieszenia na
choince, w ksztalcie serduszek, dzwoneczkow, choinek, gwiazdek itd.
Wzory na kanwach nadrukowane, grubasna kanwa do haftowania poduszek,
komplety do wiazania frenzlkow z przycieta rowniutko welna, tkaniny obrusowe
z wstawkami z aidy, tasmy z aidy w wielu kolorach i szerokosciach, takniny
do Hardangeru, no i kanwy oczywiscie. Tu uwaga , wszystkie kanwy maja w
szerz i wzdluz TAKA SAMA liczbe krzyzykow na cm!! I wcale nie najdrozsze bo
juz od 30zl/m (przy szerokosci 140cm). Niestety przystepne ceny dotycza
tylko kanw, bo cala reszta moze przyprawic o bol glowy. Ale takiego wyboru w
zadnym sklepie jeszcze nie widzialam, nawet w Austrii, gdzie trafilam taki
sklepik poswiecony tylko robotkom. Naprawde, warto przyjechac nawet z
daleka. Szefem jest tam przesympatyczny i doskonale orientujacy sie w
temacie pan, ma do pomocy rownie dobrze zorientowana panienke. Pasmanteria
nazywa sie JOLA i miesci sie na odcinku ulicy Kilinskiego miedzy
Swietojanska i Wladyslawa IV.

Jeszcze pod wrazeniem
--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-02 18:36:07

Temat: Re: Dziewczyny z Gdyni i okolic!
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temacie pan, ma do pomocy rownie dobrze zorientowana panienke. Pasmanteria
> nazywa sie JOLA i miesci sie na odcinku ulicy Kilinskiego miedzy

DZIEKI, bede tam na pewno, chyba nowa, wczesniej na Kilinskiego nic takiego
nie bylo.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-04 21:57:16

Od: "Magdalena Krajewska" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki:)) na pewno sie tam zjawie:)
magda

1. Data: 2001-11-05 10:40:31

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [ciach opis]
>
> chcesz nas, z reszty polski, pognebic do reszty? :))
> nic z tego! jesli tylko bedzie mi czegos brakowac, zaraz skrobne do ciebie
> prosba o nabycie w wyzej wspomnianym sklepie i przeslanie do mnie. :))
>
> pozdrawiam
>
> skrzacik

Alez, pisz czego ci poptrzeba, nawet dzisiaj :-)))
I wcale nie chce nikogo pognebic, tylko dziele sie z najlepszego serca
nowym, obfitym zrodelkiem. A obfite jest, ze hej!!!

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-05 11:18:10

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach opis]

chcesz nas, z reszty polski, pognebic do reszty? :))
nic z tego! jesli tylko bedzie mi czegos brakowac, zaraz skrobne do ciebie z
prosba o nabycie w wyzej wspomnianym sklepie i przeslanie do mnie. :))

pozdrawiam

skrzacik

Mój pies ma zatwardzenie -helppp!!!
MechaGodzilla kontra ------------------------ ---=>