Dziobem i pazurem

1. Data: 2005-03-01 22:06:39

Temat: Dziobem i pazurem
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak na marginesie dyskusji o Puszczy Białowieskiej - dziś o 20.45 leciał na
Planete piękny polski film Krystiana Matyska pod takim właśnie tytułem
"Dziobem i pazurem". Oj warto chronić ten piękny zakątek Polski i Globu, by
rządziła się tam sama przyroda chocby "korzeniem, kłami, zębem i pazurem"

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

2. Data: 2005-03-02 10:54:08

Temat: Re: Dziobem i pazurem
Od: "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie dyskusji o Puszczy Białowieskiej - dziś o 20.45 leciał
na
> Planete piękny polski film Krystiana Matyska pod takim właśnie tytułem
> "Dziobem i pazurem".

Film wart obejrzenia i/ lub kupienia (co tez zrobilem). Kazdy kto sznuje i
lubi naturalna przyrode bedzie ogladal ten film z wielkim zainteresowaniem
wielokrotnie. Makrokosmos, ktory chyba nawet byl nagrodzony oskarem dla
filmow dokumentalnym, to przy tym sztuczna gra aktorska.

pzdr
krzychut

3. Data: 2005-03-02 10:59:32

Od: "Dziadek" <p...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl> napisał w
wiadomości news:d046a2$2kb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> wielokrotnie. Makrokosmos, ktory chyba nawet byl nagrodzony oskarem dla
> filmow dokumentalnym, to przy tym sztuczna gra aktorska.

A proszę mi napisać - ile zaoszczędziłem? Nagralem go sobie wczoraj.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

4. Data: 2005-03-02 11:05:45

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek napisał:

> A proszę mi napisać - ile zaoszczędziłem? Nagralem go sobie wczoraj.

DVD było / jest do kupienia za jakieś 20 zł.

5. Data: 2005-03-02 11:58:06

Od: "Dziadek" <p...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> DVD było / jest do kupienia za jakieś 20 zł.
>
> pozdrawiam

Na pewno DVD ? czy CD ?, bo dziwnie tanio, chyba że był duży nakład, to co
innego

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

6. Data: 2005-03-02 12:01:08

Od: "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A proszę mi napisać - ile zaoszczędziłem? Nagralem go sobie wczoraj.
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

kaseta VHS kosztowala chyba 27 zl.
pzdr
krzychut

7. Data: 2005-03-10 10:59:35

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
by
> rządziła się tam sama przyroda chocby "korzeniem, kłami, zębem i pazurem"

A gdybyś Dziadku musiał coś Babci podkolorować to tutaj masz link do nowej
techniki:

http://www.cs.huji.ac.il/~yweiss/Colorization/

Pozdrawiam kolorowo

skryba

8. Data: 2005-03-10 11:28:26

Od: "Dziadek" <p...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> A gdybyś Dziadku musiał coś Babci podkolorować to tutaj masz link do nowej
> [...]

He he a Ty nie wiesz że Dziadka uczyli tylko gawarić pa ruskie? Jakies takie
imperialistyczne linki mi dajesz, z których ani ja ani Babcia niestety
skorzystać nie potrafią, co innego wnuczka, hi hi to i poczyta i pokoloruje
:-D Ale dzięki

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

9. Data: 2005-03-10 12:26:26

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek schrieb:

> [...]
> skorzystać nie potrafią, co innego wnuczka, hi hi to i poczyta i pokoloruje

Du Opa, zeby chociaz mieli dodatkowa wersje w jidysz, to moglbys to
jakos fersztanden, bo cos tam z wojny pamietasz a tak...

Irek

10. Data: 2005-03-10 12:29:53

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> A gdybyś Dziadku musiał coś Babci podkolorować to tutaj masz link do nowej
> [...]
Ty, Skrybo, co Ty za swinskie linki podrzucasz?! Zebys chociaz to
niecenzuralne slowo wymazal! Ja mam kolege, ktory tez z pod tego adresu
pisze. Za kazdym razem sie czerwienie.

Irek

prywatne Ogrody Botaniczne
[ntg] wykorzystaj Internet dla Siebie i swojej Firmy!
Przedogródek
Niemieckie odmiany Vaccinium vitis-idaea
OT. Golebiarz potrzebny