Dziobem i pazurem

11. Data: 2005-03-10 12:54:32

Temat: Re: Dziobem i pazurem
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Du Opa, zeby chociaz mieli dodatkowa wersje w jidysz, to moglbys to
> jakos fersztanden, bo cos tam z wojny pamietasz a tak...
>
> Irek

Dziadek z wojny pamieta chyba tylko pieluchy :-)))

Pozdrawia dokumentnie boletus

12. Data: 2005-03-10 13:01:35

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz P. Zablocki" wrote:

> Ty, Skrybo, co Ty za swinskie linki podrzucasz?! Zebys chociaz to
> niecenzuralne slowo wymazal! Ja mam kolege, ktory tez z pod tego adresu
> pisze. Za kazdym razem sie czerwienie.
Chemia na UJ miała domenę jeszcze wyraźniej napisaną.
Krzysztof

13. Data: 2005-03-10 13:14:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:

> Chemia na UJ miała domenę jeszcze wyraźniej napisaną.

Przynajmniej bez błędów ortograficznych ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2005-03-10 14:00:28

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisal w
wiadomosci news:d0peto$ja5$1@ulysses.news.tiscali.de...

> Ty, Skrybo, co Ty za swinskie linki podrzucasz?! Zebys chociaz to
> niecenzuralne slowo wymazal! Ja mam kolege, ktory tez z pod tego adresu
> pisze. Za kazdym razem sie czerwienie.
>
> Irek

Oj tam. Zaraz swinskie. Tam to znalazlem:
http://newsroom.chip.pl/news_126564.html

Pozdrawiam po polsku
skryba

15. Data: 2005-03-10 14:06:14

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy schrieb:

> Oj tam. Zaraz swinskie. Tam to znalazlem:
> http://newsroom.chip.pl/news_126564.html
>

> Pozdrawiam po polsku
> skryba

A ile oni za to chca i dlaczego tak drogo?

Irek

16. Data: 2005-03-10 14:11:00

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk schrieb:

> Chemia na UJ miała domenę jeszcze wyraźniej napisaną.
> Krzysztof

Ja kiedys widzialem samochod z niemiecka rejestracja - sam tak bym sie
nie nazwal. Kiedy zwrocilem na to uwage wlascicielowi, ten dopiero
zalapal, dlaczego wschodni Europejczycy podsmiechuja sie sie z niego.
zapowiedzial zmiane tablic i zaprosil mnie na kawe.

Irek

17. Data: 2005-03-10 20:28:32

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisal w
wiadomosci news:d0pkif$k9h$1@ulysses.news.tiscali.de...

> A ile oni za to chca i dlaczego tak drogo?
>
> Irek

Nawet nie wiem czy to juz jest do nabycia. Ale jesli juz jest, to faktycznie
bedzie drogo. Niemniej jednak nie wiem dlaczego, ale nie mam z tego zadnych
dywidend.
:-))
Pozdrawiam bezinteresownie
skryba

prywatne Ogrody Botaniczne
[ntg] wykorzystaj Internet dla Siebie i swojej Firmy!
Przedogródek
Niemieckie odmiany Vaccinium vitis-idaea
OT. Golebiarz potrzebny