Re: Dziś rocznica Fatimy

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dziś rocznica Fatimy
From: XL <i...@g...pl>
Date: 15 Oct 2017 10:18:43 GMT

<j...@o...pl> wrote:

> ani Fatima, ani Medjugorie nie sa prawdziwe;

Tego jeszcze wcale NIE stwierdzono - a Ty jednoznacznie stwierdzasz.
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/arcybisk
up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

Jak miałam jakieś 7 lat, miałam objawienie we śnie. Tzn. ja to tak
określam, że we śnie, bo po tym jakbym się obudziła - choć spotkanie z MB
było bardzo realistyczne i pamiętam do dziś nawet cudowny zapach (mam
świetną pamięć zapachową) Jej płaszcza, pod którego lewą połą się cała
znalazłam, kiedy mnie całą przytuliła do siebie. Wolę nadal przyjmować, że
to był sen, żeby sobie jakoś to wszystko umiejscowić w znanych mi
kategoriach. Jednak ten ,,sen" w pewnych jego elementach spełniał i spełnia
się sukcesywnie w całym moim późniejszym życiu. Byłam wtedy zbyt mała, aby
należycie potraktować to przeżycie, bo przecież wtedy znałam tylko sny.
Pozostało więc na lata w tej sferze. Może i dobrze. W dodatku przed jego
opowiadaniem komukolwiek WTEDY powstrzymała mnie reakcja pewnej prostej
dobrej kobiety, której się zwierzyłam wkrótce po - kobieta ta po prostu
spojrzała na mnie wielkimi z przerażenia (?) oczami, bez słowa odwróciła
się i... niemal biegnąc - uciekła.
Dziś już potrafię tę jej prymitywną reakcję racjonalnie wytłumaczyć ?

--
XL