Re: Dzis spojrzalem smierci w oczy

From: Fioletowy Kot! <f...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dzis spojrzalem smierci w oczy
Date: Sun, 8 May 2005 21:54:19 +0200

Eksteremulo napisał(a):

> Sproboj tego samego ale wczesniej zalej podloge woda i zdejmij skarpetki -
> bede fajerwerki :P

Mimo wszystko polecam tobie czat. Bo to co tutaj serwujesz pasuje mi na
rozmowe czatową. To nie ma cię upokorzyć, to nie ma być chamskie, nie jest
to ani rada, ani nakaz, ale lepiej zrobisz pisac na czat niż na tą grupę.
Na tą czy na jakąkolwiek inną. Przez takich jak ty - tych co źle trafili -
grupy dyskusyjne tracą poziom, i posty które warto przeczytać i dyskusje w
których warto wziąć udział toną w masie innych śmieci, które są tu do
przeczytania. Jedynym celem który takiego właśnie śmiecia jest, to podnieta
z tego, że ktoś odpisał. Rownież kiedyś tak miałem, i śmieciłem wdając się
w czat wątki, przeszło mi, ale długo to trwało, w tym czasie upokorzyłem
się nie raz. Rozumiem cię, wiec radzę ci, niekoniecznie od serca, ale nie
od dupy - idź na czat. Niektóre nie są takie złe, i sam czasem wpadam,
jednak wolę grupy i to na nich najczęsciej piszę, bo lubię tego typu,
długie wypowiedzi, które pozwalają mi sie pełnić i dostarczają temat to
pisania, którego czesto mi brakuje.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
Skype - fioletowy_kot | alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj