Dziurawiec do bukietu?

1. Data: 2005-09-07 17:30:51

Temat: Dziurawiec do bukietu?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu przyznaję się lenistwa, bo nie pamiętam, w którym munerze "Kwiatów"
sprzed lat to było...ale może jednak ktoś ma tę informację w głowie. Pędy
dziurawców z owocami (choćby sławetny x inodorum) świetnie nadają się do
bukietów z kwiatów żywych. Czy można je również zasuszać?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-09-07 17:51:34

Temat: Re: Dziurawiec do bukietu?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziurawców z owocami (choćby sławetny x inodorum) świetnie nadają się do
> bukietów z kwiatów żywych. Czy można je również zasuszać?

Jutro zetnę i zasuszę i dam znać.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-09-07 18:22:52

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Jutro zetnę i zasuszę i dam znać.

Hm...no dobrze, to ja też potrenuję;( A tak mi się chciało gotowca uzyskać
<chlip>

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-09-08 01:43:18

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...] Pędy
> dziurawców z owocami (choćby sławetny x inodorum) świetnie nadają się do
> bukietów z kwiatów żywych. Czy można je również zasuszać?

Gdzies to czytalem, ze do suchych bukietow, tylko nie pamietam gdzie.
Przy okazji H. x inodorum:
Widzialem go przedwczoraj w sprzedazy. Mial piekne wyrosniete, dojrzale
owoce. W szkolce tej (duza i znana szkolka w Rzeszowie) jak zwykle nie
mieli pojecia co sprzedaja. W doniczce byla wbita plakietka "Hypericum
'Hidcote'" a przy innym egzemplarzu (tego samego gatunku) wisiala
plakietka ze zdjeciem i opisem, tylko, ze na plakietce byl Hypericum
calycinum :)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2005-09-08 08:43:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dfo4tj$sn1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> 'Hidcote'" a przy innym egzemplarzu (tego samego gatunku) wisiala
> plakietka ze zdjeciem i opisem, tylko, ze na plakietce byl Hypericum

Myśmy oglądali i kupowali różne badziewie w znanej i lubianej szkółce.
Gdzieś 3/4 roślin wystawionych miało tabliczki z zatartymi i całkowicie
nieczytelnymi nazwami. Właściwie nie wiem, co jest gorsze - kupowanie
rośliny BEZ nazwy czy z błędną nazwą? Nie wiem też, czy w wypadku rośliny
błędnie oznaczonej, którą kupuję w błędnym przekonaniu, że nadaje się na
suche miejsce, a w rzeczywistości wymaga stanowiska bagiennego (!), mogę się
domagać od firmy zwrotu pieniędzy?
(a 'Hidcote' też był. I kalmianum. Oba nieoznaczone - ukłony:))))

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-09-08 10:24:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Właściwie nie wiem, co jest gorsze - kupowanie
> rośliny BEZ nazwy czy z błędną nazwą?

Właściwe jest kupowanie ładnej rośliny bez względu czy ma nazwę.
Właściwe jest kupowanie z nazwą, jeśli takiej rośliny szukam.
Właściwe jest kupienie rośliny ze względu na nazwę choćby była
paskudna.
Właściwe jest kupowanie rośliny w prezencie sobie,w nagrodę.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-09-08 10:45:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paskudna.
> Właściwe jest kupowanie rośliny w prezencie sobie,w nagrodę.

I właściwe jest kupno pięciu roślin, jak się nie ma miejsca na
żadną...zawsze można coś wywalić:)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-09-08 11:35:41

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I właściwe jest kupno pięciu roślin, jak się nie ma miejsca na
> żadną...zawsze można coś wywalić:)

Można roślinki przetrzymać przez zimę w donicach,a nóż coś do wiosny
wypadnie .Miejsce jak znalazl :-)
Myślę o Gaurze i Pszonaku ,nowe nabytki nieprzetestowane i wiele innych.

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2005-09-08 11:38:06

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paskudna.
> Właściwe jest kupowanie rośliny w prezencie sobie,w nagrodę.

Kiedy mam stres, nie ma lepszego lekarstwa jak nowa roślinka :-)
I to jest właściwe.

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2005-09-08 16:26:58

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> [...]
>dziurawców z owocami (choćby sławetny x inodorum) świetnie nadają się do
>bukietów z kwiatów żywych. Czy można je również zasuszać?

Witam:)
Zasuszam - niezły jest- chociaż nie tak dekoracyjny jak irgi czy róże.
W kolorze bardzo ciemnego brązu- prawie czarny
pozdrawiam słonecznie
SylwiaS
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl