Dziwna choroba

1. Data: 2005-05-03 21:14:23

Temat: Dziwna choroba
Od: "Maciek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakies 3 tygodnie temu zaczely sie u mnie klopoty z pecherzem - utrudnione
oddawanie moczu, ogolem - wszystkie objawy jego zapalenia. Wyleczylem to (
tak mi sie wydawalo ) roznymi bezreceptowymi lekami dostepnymi w aptekach.

Tydzien spokoju i zaczely sie bardzo mocne bole nerek i zoladka - tak wiec
udalem sie do szpitala, gdzie stwierdzono u mnie zbyt duza zawartosc bialka
w moczu i objawy otrzewne, pozniej podejrzewano zapalenie klebuszkow
nerkowych i chciano mnie zatrzymac w szpitalu, niestety - nie zgodzilem sie.

Obecnie co do nerek nie mam zadnych zastrzezen, wszsytko jest ok. Za to
pojawily sie inne dziwne rzeczy - raz, dwa razy dziennie pojawia sie u mnie
bardzo wysoka goraczka, 40 lub 40,5 stopnia, dreszcze ( Bardzo mocne ) i po
jakims czasie to mija, pozostaje tylko bol glowy.
Dodatkowym dziwnym objawem jest to, ze w zasadzie cala lewa noga jest non
stop zmeczona - mam takie uczucie jakbym przebiegl na niej 100km i mial
zwykle zakwasy.

Macie jakis pomysl, co to moze byc?

--
Maciek

2. Data: 2005-05-05 21:34:29

Temat: Re: Dziwna choroba
Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> [...]
> Dodatkowym dziwnym objawem jest to, ze w zasadzie cala lewa noga jest non
> stop zmeczona - mam takie uczucie jakbym przebiegl na niej 100km i mial

Idz do lekarza moze to byc klebuszkowe zapalenie nerek, ktore nie
leczone staje sie przewleklym zapaleniem a to moze prowadzic do
niewydolnosci nerek!!

pzdr

agata

dlugotrwale przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych, a zajscie w ciaze.
Drętwienie ręki podczas snu - normalne?
Jak wywołać jakąś nie groźną chorobę?
objawy fizyczne a fizykalne
krzesło tzw. klękosiad - prośba o opinie