Dziwna przypadlosc

1. Data: 2005-01-19 17:53:24

Temat: Dziwna przypadlosc
Od: "news" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec zaczelo sie od tego ze mialem katar i jak czyscilem nos i mocniej
dmuchnalem to powietrze wylecialo mi po przysrodkowej stronie oka.Teraz jak
zatkam sobie nos i dmuchne mocniej to powietrze wylatuje mi okiem.Stalo sie
to 3 dni temu, ale teraz mam sesje i do lekarza bede mogl isc dopiero w
nastepnym tygodniu. czy ktos moze wie co moglo mi sie stac??

pozdr. Maciek

2. Data: 2005-01-19 18:11:47

Temat: Re: Dziwna przypadlosc
Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik news podszywający się pod maila w...@i...pl po ciężkich
przejściach naskrobał:

> [...]
> powietrze wylatuje mi okiem.Stalo sie to 3 dni temu, ale teraz mam
> sesje i do lekarza bede mogl isc dopiero w nastepnym tygodniu. czy

ja cos takiego mam jak mam katar i "zawalone" zatoki;
domowe "parowki" powinny pomoc na zatoki a czym samym przestanie "swistac"
kolo oka :)

> pozdr. Maciek

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

3. Data: 2005-01-19 18:11:47

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ja cos takiego mam jak mam katar i "zawalone" zatoki;
domowe "parowki" powinny pomoc na zatoki a czym samym przestanie "swistac"

Zdraviam!

4. Data: 2005-01-19 21:50:13

Od: "Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz jak
> zatkam sobie nos i dmuchne mocniej to powietrze wylatuje mi okiem.
*** masz drożny kanalik nosowo-łzowy. Jest to naturalne połączenie kąta
przyśroskowego oka z jamą nosa.
Jeśli nie ma dolegliwości nic nie robić, przejdzie samo. I nie dmuchaj tak m
ocno bo możesz jeszcze wdmuchnąć zakażony śluz z nosa do ucha środkowego
przez trąbkę Eustachiusz lub też przez rozwór do zatok/zatoki przynosowej.
Henryk

Marek Bębenek
Badania krwi przy betablokerze
jak się pozbyć bolu głowy