Dziwne

1. Data: 2008-07-02 16:20:18

Temat: Dziwne
Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś przez glupi przypadek znalazłam takie forum:

http://www.zelmet.bydgoszcz.pl/

Na którym zamieszczone są fragmenty, w dziwny sposób poprzycinanych wątków z tej
grupy dyskusyjnej z początków jej istnienia.
Pół biedy gdyby były tam moje własne wypowiedzi podpisane przeze mnie, ale jest
np. tak że mi przypisane są wypowiedzi innych osób, pocięte bez ładu i sensu.

Poznaję wiele nicków i nazwisk z tego forum.
Czasem w tytule wątku jest pełne nazwisko i imię jakiejś osoby znanej mi z
forum.

Jak wynika z dat forum jest robione i aktualizowane również obecnie.

Po co coś takiego w ogóle jest robione ?

Oczywiście pisząc cokolwiek na newsach człowiek się liczy z tym, że pojawi się
to w googlach i będzie widoczne po latach i miesiacach. Stąd moje wypowiedzi
były i są wyważone.

Niemniej - na tamtym forum przypisano mi wypowiedzi obce i tym nie jestem
zachwycona.

Pozdrowienia

Basia

2. Data: 2008-07-02 18:37:44

Temat: Re: Dziwne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziś przez glupi przypadek znalazłam takie forum:
>
> http://www.zelmet.bydgoszcz.pl/
>
> Na którym zamieszczone są fragmenty, w dziwny sposób poprzycinanych wątków z
> tej grupy dyskusyjnej z początków jej istnienia.

Siakieś archiwum X

Qra, siebie jeszcze nie znalazłam, czuję się jakbym nie była ;-)

3. Data: 2008-07-02 20:23:10

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. pisze:
> [...]
> były i są wyważone.
>
> Niemniej - na tamtym forum przypisano mi wypowiedzi obce i tym nie jestem

Ja też. W dodatku tfu-rca owego forum nie daje na siebie namiarów.
Podobno niedługo wejdą do polskiego prawa pozwy zbiorowe, poczekajmy
troszkę, a potem się obłowimy.

Adam

4. Data: 2008-07-03 07:46:00

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> W dodatku tfu-rca owego forum nie daje na siebie namiarów.

Nazwijmy go roboczo "Polonista":
"Dział poświęcony rozmową o kłopotach w naszych rodzinach."

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

5. Data: 2008-07-07 17:45:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Nazwijmy go roboczo "Polonista":
> "Dział poświęcony rozmową o kłopotach w naszych rodzinach."

To też niezłe :-) :

"Dyskusje o największych problemach przed sakralnym "tak" "

Stalker

6. Data: 2008-07-08 08:02:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał

> Nazwijmy go roboczo "Polonista":
> "Dział poświęcony rozmową o kłopotach w naszych rodzinach."

Ale się czepiasz. Może mu wody zabrakło, to poświęcił rozmową.

Pozdrawiam
Nixe

7. Data: 2008-07-08 08:09:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał

> Na którym zamieszczone są fragmenty, w dziwny sposób poprzycinanych wątków
z tej
> grupy dyskusyjnej z początków jej istnienia.

A gdzie i jak konkretnie je znalazłaś, bo ja widzę najstarsze posty z marca
2007?
No chyba, że źle szukam albo trzeba się zarejestrować (nie chce mi się ;-)

Pozdrawiam
Nixe

8. Data: 2008-07-08 08:28:30

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> A gdzie i jak konkretnie je znalazłaś, bo ja widzę najstarsze posty z marca
> 2007?
> No chyba, że źle szukam albo trzeba się zarejestrować (nie chce mi się ;-)

Nie da się zarejestrować.

LL

9. Data: 2008-07-08 08:42:21

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" :

> A gdzie i jak konkretnie je znalazłaś, bo ja widzę najstarsze posty z marca
> 2007?
> No chyba, że źle szukam albo trzeba się zarejestrować (nie chce mi się ;-)

Po prostu czytam i poznaję pewne wątki, które zapamiętałam.

A co do celowości istnienia takie forum, już mi odpisał ktoś na pl.rec.gory dla
ktorej to grupy znalazłam tez odpowiednie forum (gdzie były wstawione teksty z
lat ok.1999-2002).

Cytuję:

Wyszukiwarka google ustala pozycje stron między innymi na podstawie
ilości linków z innych stron. Czyli jeśli na 3 stronach znajdują się
linki do strony A, a do strony B tylko na dwóch, to strona A będzie w
wynikach wyszukiwania wyżej niż strona B (w uproszczeniu).

Jak wejdziesz w jakikolwiek temat na tej stronie, to u dołu jest
mnóstwo linków prowadzących do przeróżnych stron.

Ma to na celu sztuczne, oszukańcze dodanie linków w celu otrzymania
wyższej pozycji w wyszukiwarce.

Google sprawdza też, czy na stronie oprócz linków są jakieś sensowne
informacje, więc ktoś użył archiwum grupy, aby uzyskać duużo tekstu.

Działanie takie to niestety zaśmiecanie internetu i jest niezgodne z
zasadami google (w związku z czym wypadałoby to zgłosić).

B.

10. Data: 2008-07-08 11:54:38

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisała

> Po prostu czytam i poznaję pewne wątki, które zapamiętałam.

A możesz podać link do jakiegoś konkretnego wątku?
Bo ja nie mogę znaleźć niczego co brzmiałoby znajomo i jak mówię -
najstarsze wątki widzę z marca 2007, a grupa powstała przecież w 2002.

Pozdrawiam
Nixe

Prezent
Przywiezienie rencistów z niemiec. Sytuacja dość dramatyczna - proszę o pomoc.
alkohol
co zawiera papieros?
zmysł słuchu i marnowanie pieniędzy