Dziwne objawy menstruacji, ciaza ?

1. Data: 2004-07-19 06:23:00

Temat: Dziwne objawy menstruacji, ciaza ?
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Planujemy z zona dziecko.
Zona ma regularny okres, 28dni. Nigdy nie bylo zadnych komplikacji.
Dwa dni temu pojawila sie miesiaczka, wiec pomyslelismy, ze narazie
dzidziusia nie bedzie, ale krawianieni bylo dziwne. Krew byla bardzo rzadka,
wodnista i pomaranczowa.
Dzien pozniej krawianie bylo juz normalne(poza tym, ze chyba nieco mniej
obfite). Jednak pojawily sie inne dolegliwosci. Bardzo mocny bol
brzucha(ataki bolu), goraczka, oslabienie, nigdy tego wczesniej nie bylo.
Dzisiaj jest 3 dnien, krawnienie i wszystkie wymienione dolegliwosci nadal
wystepuja.
Jak to interpretowac, co to oznacza?

2. Data: 2004-07-19 07:18:59

Temat: Re: Dziwne objawy menstruacji, ciaza ?
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzisiaj jest 3 dnien, krawnienie i wszystkie wymienione dolegliwosci nadal

niech żona zgłosi się do lekarza, przyczyn może być wiele, dopiero po
zbadaniu można postawić diagnozę, pozdrawiam A

3. Data: 2004-07-19 08:26:30

Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzisiaj jest 3 dnien, krawnienie i wszystkie wymienione dolegliwosci nadal

Jak najszybciej wyslij zone do ginekologa!!!

4. Data: 2004-07-19 08:31:17

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najszybciej wyslij zone do ginekologa!!!
Pojdzie, dzisiaj popoludniu.
Ale moze ktos sie domysla co jej jest?

5. Data: 2004-07-19 08:40:14

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> rzadka,
>
> niech żona zgłosi się do lekarza, przyczyn może być wiele, dopiero po
> zbadaniu można postawić diagnozę, pozdrawiam A
Zona twierdzi ze boli ja gardlo, jest przeziebiona i stad te dolegiwosci. A
bol brzycha to 'cos w jelitach'.
Ja tam nie wiem to jej organizm, ona lepiej wie.

6. Data: 2004-07-19 10:25:33

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pojdzie, dzisiaj popoludniu.
> Ale moze ktos sie domysla co jej jest?

Szybko zrobcie test ciazowy, taki z apteki, bedziecie wiedzieli czy to
ciaza. Jesli wynik bedzie pozytywny to expresem do ginekologa.

Agnieszka

7. Data: 2004-07-19 18:00:25

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka napisał:
> Szybko zrobcie test ciazowy, taki z apteki, bedziecie wiedzieli czy to
> ciaza. Jesli wynik bedzie pozytywny to expresem do ginekologa.

przeciez taki test pozwala na wykrycie ciąży dopiero po 2-3 tygodniach
po fakcie

--
best regards,
scream (at)w.pl

8. Data: 2004-07-19 18:48:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> przeciez taki test pozwala na wykrycie ciąży dopiero po 2-3 tygodniach
> po fakcie

Po jakim fakcie?

9. Data: 2004-07-19 20:17:17

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona_s napisał:
> Po jakim fakcie?

po fakcie zajścia w ciąże :)))

10. Data: 2004-07-20 06:14:05

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzisiaj jest 3 dnien, krawnienie i wszystkie wymienione dolegliwosci nadal
Zona byla u internisty. Okazalo sie, ze ma zapalenie gardla stad goraczka,
oslabienie i zle samopoczucie.
Zrobila test ciazowy i w ciazy nie jest. Teraz juz czuje sie dobrze.

Mycha.pl - Same Dobre Rady
matata-test-grupy - TEST
czy to zapalenie mieszków włosowych?
Jak dlugo po zabiegu.?..(do urologa)