Dziwne praktyki usuwania postow z listy

1. Data: 2001-03-06 12:11:35

Temat: Dziwne praktyki usuwania postow z listy
Od: "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i prosze o wyjasnienie mi tajemniczego znikania
niewygodnych chyba postow z grupy poniekad niemoderowanej.
Bede wdzieczny za wyjasnienie :))
Pozdrawiam !
-=hno=

2. Data: 2001-03-06 12:24:21

Temat: Re: Dziwne praktyki usuwania postow z listy
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hno wrote:

> Witam wszystkich i prosze o wyjasnienie mi tajemniczego znikania
> niewygodnych chyba postow z grupy poniekad niemoderowanej.
> Bede wdzieczny za wyjasnienie :))
a konkretnie ?
to ze grupa nie jest moderowana nie znaczy ze posty nie moga byc
blokowane juz przez serwer wysylajacy.

a jezeli do tego piszesz niewygodne posty, to czemu sie dziwisz ;)

moze twoj admin ustawil ban na twoja tworczosc usenetowa ?

3. Data: 2001-03-06 13:07:15

Od: c...@i...pl (Cyb) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Mar 2001 13:11:35 +0100, "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl>
wrote:

>Witam wszystkich i prosze o wyjasnienie mi tajemniczego znikania
>niewygodnych chyba postow z grupy poniekad niemoderowanej.
>Bede wdzieczny za wyjasnienie :))

1. mija czas przez ktory post moze byc widoczny (rozne serwery news
maja roznie ustawiony czas) bo inaczej serwery zadusilyby sie iloscia
newsow..

2. zawsze autor moze skasowac wiadomosc z grupy newsowej (ale nie
zawsze sie to udaje bo news moze sie juz rozejsc na
kilka/kilkadziesiat serwerow news).

pozdrawiam,
Cyb

4. Data: 2001-03-06 13:29:04

Od: "Krzysztof G. Baranowski" <k...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Mar 2001, Cyb wrote:
> 2. zawsze autor moze skasowac wiadomosc z grupy newsowej (ale nie
> zawsze sie to udaje bo news moze sie juz rozejsc na
> kilka/kilkadziesiat serwerow news).
cancele, czyli wiadomosci kasujace posty z grup, takze rozchodza
sie pomiedzy serwerami, udac sie zazwyczaj uda, tylko niektorzy
moga zdazyc juz przeczytac artykul - opoznienie czasowe miedzy
wyslaniem posta a cancela.

Przy okazji, czy ktos orientuje sie ile mniej wiecej kosztuje
ten produkt OTC do wybielania zebow dostepny w apetkach - Biela
Perla (White Pearl costam costam) ?

Kris

5. Data: 2001-03-06 23:20:20

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyb napisał(a):

> 2. zawsze autor moze skasowac wiadomosc z grupy newsowej (ale nie
> zawsze sie to udaje bo news moze sie juz rozejsc na
> kilka/kilkadziesiat serwerow news).

Jak to się robi?...Zainstalowałam sobie niedawno Hamstera...

Pozdrawiam

Kaja

6. Data: 2001-03-07 09:11:02

Od: c...@i...pl (Cyb) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Mar 2001 14:29:04 +0100, "Krzysztof G. Baranowski"
<k...@s...poznan.pl> wrote:

> [...]
>sie pomiedzy serwerami, udac sie zazwyczaj uda, tylko niektorzy
>moga zdazyc juz przeczytac artykul - opoznienie czasowe miedzy
mniej wiecej o to mi chodzilo.. ze ludzie zdaza pobrac z parru
serwerow skasowana informacje, odpowiedziec na nia na news i zaczyna
sie watek a nie ma pierwszego newsa...
i pozniej moze to wygladac na "dziwne praktyki usuwania postow z
listy".

pozdarwiam,
Cyb

7. Data: 2001-03-07 10:47:07

Od: "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie watek a nie ma pierwszego newsa...
> i pozniej moze to wygladac na "dziwne praktyki usuwania postow z

Otoz wszystkie moje niedawno wyslamne posty zostaly skasowane. To byly posty
z ostatnich 2 tygodni :(((
=hno=

Żylaki powrózka.
rozdwojenie jazni