Dziwne upodobania mężczyzny

1. Data: 2002-01-18 13:10:37

Temat: Dziwne upodobania mężczyzny
Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Na imię mam Aneta i chcę przedstawić wam pewien problem. Otóż od
jakiegoś czasu chodzę z pewnym facetem, niestety ma on dziwne upodobania.
Bardzo lubi i często prosi mnie o to, bym chodziła po nim w butach i zadawała
mu fizyczny ból. Na przykład żebym go gryzła. W porządku, sama lubię delikatne
podszczypywanie zebami, ale nie do krwi.) No cóż, na początku nie bardzo mi to
odpowiadało, sami przyznacie, że chodzenie w brudnych butach po ciele
ukochanego mężczyzny nie jest zbyt przyjemne. Teraz już mniej (może się
przyzwyczaiłam?,) Michał jest jednak wspaniałym człowiekiem, ma mnóstwo zalet,
tylko właśnie ta jedna rzecz w nim mi przeszkadza. Dlaczego o tym piszę?
Oczekuję odpowiedzi na pytanie jakie są tego przyczyny? Jaką przyjemność on w
tym widzi? (Mówi, że po prostu tak ma, sam nie wie czemu) Czym takie upodobania
są spowodowane?
Kiedyś spotkałam się z opinią, że wielu mężczyzn lubi taki rodzaj "zabawy",
może nie chodzenie po nim w butach, ale coś pokrewnego. Trochę waham się z
użyciem słowa "masochizm". Nie wiem, czy można tak to nazwać.
Napiszcie mi, czy da się to jakoś u niego wyprostować? Próbowałam z nim
rozmawiać, odmawiałam brania w tym udziału, wszystko na nic. Co robić?

1. Data: 2002-01-18 14:40:13

Temat: Re: Dziwne upodobania mężczyzny
Od: "TTramp" <T...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie się widzi ze wszystko zalezy od kryterium, do jakiego się odnosisz.
Jeśli uznasz jego upodobanie za normę to nie ma problemu....
-jeśli nikt na tym nie cierpi (osoby 3)

1. Data: 2002-01-18 17:15:22

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Napiszcie mi, czy da się to jakoś u niego wyprostować? Próbowałam z nim
> rozmawiać, odmawiałam brania w tym udziału, wszystko na nic. Co robić?

Jeśli mam być szczery to....
Uprzedzam że jestem liberalny do bólu.
1.Upodobanie w tej sferze to rzecz gustu. Wbrew pozorom kobiety czasem też
lubią rozwiazania nietypowe. Póki ktoś nie ma krzywdy to nie widzę problemu.
2.Jesli kochasz faceta to... powiem brutalnie: Najlepiej jesli to polubisz.
Osoba kochajaca powinna sprawiać przyjemność kochanej. A on to lubi.
3.Jesli facet jest super w zyciu i nie ma innych spraw problematycznych to tym
bardziej p.2
4.Czym to jest spowodowane - czemu to pytanie? Tak ma wbudowane. Mówiac
szczerze jedyny powód żeby to zmienic to ryzyko, ze dobry zwiazek na tym
ucierpi.
5.Jeśli się nie przemożesz to nie zalecam udawania. Na dłuzszą metę to tykająca
bomba.
6. Seks to jedna ze sfer, które muszą grać w parze. Mozna sie dopasowywac ale
nie radzę wyginać za bardzo bo peknie albo ktos zacznie kogos oszukiwać.
7.Stara maksyma Jeśli wroga nie mozesz pokonac - przyłącz się do niego.
8.Masz zahamowania do rozwiazań nietypowych w tych sprawach czy poprostu nie
lubisz tego modelu?

Sorry że nie po Twojej mysli, ale nie widze tu nic do leczenia.

Zetknąłem się z podobnym problemem. :)))
Rada ostatnia: Polubić!
.... lub ... niestety

1. Data: 2002-01-18 19:26:28

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut]
>Jeśli mam być szczery to....
>Uprzedzam że jestem liberalny do bólu.
>1.Upodobanie w tej sferze to rzecz gustu.
> [...]

Cholerka - Bonifax dobrze mówi, dać mu wódki!! :-) (Odnosze sie do calosci).

Zdrinkiem

Saulo

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-18 20:47:30

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

Moze sie myle (oby), ale to sie moze zmienic po ewentualnym slubie. Zmienic
w sposob bardzo niekorzystny dla ciebie. On moze sprobowac kiedys odwrocic
role, z samej ciekawosci. Zreszta wiesz jak blisko milosc lezy od nienawisci
i ze czesto chodza w parze. Podobnie jest z tego rodzaju "odchyleniami".

Czas przed slubem czesto jest kamuflazem. Alkoholik potrafi nawet przez rok
lub dluzej udawac z sukcesem abstynenta.

Ta forma "oddania" on chce cie jakos "kupic". Bo ty dojdziesz do przekonania
podswiadomego oczywiscie, ze cale zycie bedziesz ta osoba ktora dominowac
bedzie w malzenstwie. I chociaz niby nie chcesz byc osoba dominujaca, to
jednak troszke ci sie to podoba. Moze nigdy nie dominowalas?
Nie wiem.

Przypuszczalnie COS nienaturalnego bylo tez w twej wlasnej rodzinie - w
zakresie wlasnie dominacji. Czy sie myle?

OK. Nie wiem czy madrze mowie, wiec nie przywiazuj nadmiernej wagi do mych
slow.
Tu jest pewnie wielu madrych psychologow.
Uwazam jednak, ze kazdym napisanym slowem oraz porada - bierzemy
odpowiedzialnosc za drugiego czlowieka.

Rinaldo

1. Data: 2002-01-18 23:19:54

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Próbowałam z nim
> rozmawiać, odmawiałam brania w tym udziału, wszystko na nic. Co robić?

Ty uważaj, bo kto wie jak to się rozkręci?
Może za jakiś czas będzie chciał się tylko jebać albo konia walić przy
Tobie?
Poważnie mówię w tym momencie, nie uruchamiam cynicznej natury Willie The
Pimpa, więc się nie obrażaj :)
W końcu od czegoś się zaczyna. Najpierw łażenie po brzuchu, potem wsadzanie
kutasa w cipę. I też Ci wtedy powie, że "tak ma?"

Co z tego, ze to wspaniały gosć z 26-ma zaletami?
Postaw sprawę jasno, ze to Ci się nie podoba i już. Jak kocha - zrozumie.
Jak nie - znaczy jest masochistą jak się patrzy. Wtedy tylko leczenie.
WP

1. Data: 2002-01-18 23:30:49

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TTramp"
<T...@h...pl> napisał w wiadomości news:3c48331c$1@news.vogel.pl...

> Mnie się widzi ze wszystko zalezy od kryterium, do jakiego się
odnosisz.
> Jeśli uznasz jego upodobanie za normę to nie ma problemu....
> -jeśli nikt na tym nie cierpi (osoby 3)

Pewnie!
A jak zostanie tatusiem Twoich dzieci, to będziecie mogli deptać po
nim w trójkę, piątkę, siódemkę....;))
Ale będzie radocha dla wszystkich w rodzinie !
A dzieci ? Te to będą mieć zaprawę życiową!:))
E.

1. Data: 2002-01-19 09:32:26

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTMKGSM" <e...@w...pl> wrote in message

> [...]
> nim w trójkę, piątkę, siódemkę....;))
> Ale będzie radocha dla wszystkich w rodzinie !
> A dzieci ? Te to będą mieć zaprawę życiową!:))

O dzieciach na razie nie było mowy, a poza tym zawsze pozostaje
psychoterapia i wyrabianie nowych zachowań (prawda piewcy psychoterapii?).

Saulo

1. Data: 2002-01-19 12:09:04

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" :

> O dzieciach na razie nie było mowy, a poza tym zawsze pozostaje
> psychoterapia i wyrabianie nowych zachowań (prawda piewcy
psychoterapii?).

A psychoterapia może na to pomóc ? Teraz pytam poważnie.
Oczywiście nie chodzi mi tylko o to deptanie, to stosunkowo;) mały
problem. Czy psychoterapią można wyleczyć dewiacje ?
I SKĄD się one biorą ?
E.

1. Data: 2002-01-19 12:45:29

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście nie chodzi mi tylko o to deptanie, to stosunkowo;) mały
> problem. Czy psychoterapią można wyleczyć dewiacje ?

Czytam książeczkę Samsona (psychologa) o małżeństwie - "Pomiędzy żoną i
mężem, czyli jak przetrwać w małżeństwie" [BTW jak na razie polecam: bo to
zwyczajna w dobrym sensie, mądra i rzeczowa książeczka] , gdzie opisuje
przypadek mężczyzny czerpiącego przyjemność ("nie tylko seksualną") z
przebierania się w damskie ciuchy, przy tym szczęśliwego i akceptowanego
przez żonę małżonka. Dla niego i dla żony nie był to żaden problem, ale
chciał coś z tym zrobić, "bo dzieci nie zawsze będą małe".

I coś zaczęli (mężczyzna i Samson) z tym robić (czyli można było coś z tym
zrobić), ale co, o tym Samson już w tej książce nie pisze.

A skąd się biorą różne dewiacje i "dewiacje" to pytanie raczej do
psychologów klinicznych, genetyków itp.

Saulo

[spam] Psychologia i parapsychologia - książki
co jest domena mezczyzn?
co jest domena kobiet?
Wartosc czasu
Uczciwa perswazja a manipulacja