Dziwne zupki...

1. Data: 2001-10-28 17:24:43

Temat: Dziwne zupki...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

z powodow wielu nie chce mi sie teraz na serio gotowac...
ale jesc cos trzeba, a ze udalo mi sie dostac niedrogiego selera
(bulwa - tu warzywo egzotyczne i nieprzywoicie drogie, wiec jak
bulwka kosztuje jedyne 79 p - ok4 zl, to biore!), to zachcialo mi
sie jarzynowej salatki..jakna razie ma to tyle wspolnego z
zupkami, co, no nie wiem, cos zupelnie innego ;).
Wsadzilam do wielkiego sagana tego selera w kawalkach, pare
kartofelkow, marchewke, pietruszke i dawaj gotowac.w momencie jak
wyjmowalam warzywa z wody weszla moja Kasia (ktora nota bene
dostanie bardzo wazna pozycje w Cafe, nie przez kumoterstwo a za
zaslugi, ale o tym kiedy indziej...), poweszyla i mowi - co tak
ladnie pachnie?? Bedzie zupka??? (w moje dzieci moglam jedynie
wtlaczac jakis czas temu jarzyny w zupce jarzynowej z
kluseczkami)

no i zrobilo mi sie glupio...ale , jak tu zrobic szybka zupke. I
SALATKE??

do wywaru jarzynowego wrzucilam 2 kurze biusty. potem je
pokroilam w kawalki male, do rosolku (czyli wywar awansowal)
wrzucilam groszek mroz. marchewke i fasolke ziel. - w male
kawalki. w tzw miedzyczasie pokroilam kawal ugotowanego selera,
kartofla, pietruszki, wrzucilam wiache koperku i jak tamto juz
bylo miekkie, wrzucilam te kawalki i raz zagotowalam. w drugim
garze gotowaly mi sie jablka, taki ba. gesty kompot z jablek
typu - rozpada sie w oczach.

w trzecim garze ugotowalam kluseczki lane z 3 jaj!!

najpeierw zjadlysmy zupke jarzynowa z kluseczkami - wyszla
nieprzecietnie delikatna i bardzo aromatyczna, klarowna i w ogole
wykwintna..potem wzielysmy sobie miche jablczanki z kluseczkami
(klania mi sie tu glebokie dzieicnstwo). wprawdzie dosc
monotematyczne, ale bylo bardzo smaczne.

To taki urlop od obowiazkow w Cafe...
jutro jemy to samo...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-28 17:38:01

Temat: Re: Dziwne zupki...
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:91fottkirptvl25gu3m1h52bi9v44lv54t@4ax.com...
> [...]
> sie jarzynowej salatki..jakna razie ma to tyle wspolnego z
> zupkami, co, no nie wiem, cos zupelnie innego ;).ciach!

zaproscie

Mechcia
zjawie sie z wilgotnym murzynem

1. Data: 2001-10-28 17:44:39

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-28 17:50:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a fuj Mechcia - od razu tak perwersyjnie ? przeciez Krysia tylko zupke
>zrobila.
>Herbatka

ja nie wybredna -moze byc wilgotny...
Krysia, znow sier umienie...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-28 18:04:05

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:b9hott473ogje1r3n79mtk41u5ol9m9601@4ax.com...

> ja nie wybredna -moze byc wilgotny...
> Krysia, znow sier umienie...
> K.T. - starannie opakowana

to murzynko-piernik, wyszedl wilgotny-pycha

a fuj Herbatko z takimi insynuacjami!!!

Mechcia

1. Data: 2001-10-28 18:12:28

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> to murzynko-piernik, wyszedl wilgotny-pycha
>
> a fuj Herbatko z takimi insynuacjami!!!
>
> Mechcia

no fakt - a jakbys napsiala , ze z wiglotnym murzynkiem to bym sie juz d
ciebie nie odezwala perwersyjan kobieto ;-)

1. Data: 2001-10-28 18:46:44

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

niedrogiego selera (bulwa - tu warzywo egzotyczne i nieprzywoicie drogie,
wrzucilam wiache koperku

A koper to u Ciebie nie jest egzotyczny? Bo u nas baaaaaardzo. My sie raczymy
mrozonym posiekanym, albo zamawiam 3
dni wczesniej w warzywniaku tez wiache i tez za nieprzyzwoita cene.
M-gosia

1. Data: 2001-10-28 19:07:57

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...com> a écrit dans le message :
9rhjqk$aqh$...@n...xs4all.nl...

> A koper to u Ciebie nie jest egzotyczny? Bo u nas baaaaaardzo. My sie
raczymy mrozonym posiekanym, albo zamawiam 3
> dni wczesniej w warzywniaku tez wiache i tez za nieprzyzwoita cene.
> M-gosia

U nas sa egzotyczne :

- korzen pietruszki
- rzepa
- kalarepa
- rydze
- maslaki

Tak egzotyczne, ze w ogole tego nie ma, albo raz na trzy lata, i znika, bo
ludzie nie wiedza co z tego zrobic !
--
Niesz !

1. Data: 2001-10-28 19:15:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>-
>
>Tak egzotyczne, ze w ogole tego nie ma, albo raz na trzy lata, i znika, bo

Korzen pietruszki moja ex-paryska kolezanka kupowala w Marks &
Spencer (parsnip, czyli pasternak - wychodzi na to samo)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-28 19:27:35

Od: waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - maslaki
>
> Tak egzotyczne, ze w ogole tego nie ma, albo raz na trzy lata, i znika, bo

u nas się polepsza. Pietruszkę żadko uświadczysz, ale przynajmniej
pasternak dostaniesz. Pietruszkę też, ale wtedy muszę do libańczyka iść, on
ma (ale drogo). Rzepy są różnistych wersjach, od tych co to died tianuł,
takich formatu kija bejzbolowego do małych czarnych, jak w Polsce. Jeszcze
są Teltower Rübchen i Teltower Kugel, to taka biała rzodkiew raz formatu
marchewkowego, a raz kulki. Kalarapa jest zawsze, ale nie zawsze zjadliwa,
ale zawsze (prawie) droga.
Ino grzybów nie uświadczysz (no czasem, takie mieszanki leśnych). Tylko
kurki są solo do kupienia. Ino się suszone ostają. Czasem w Metro mają, ale
tylko dużo (i drogo), bo trzeba kupić te 1.5 kg za 40 czy 50DM.

Waldek

rukola w domu?
Chyba rocznica...
200+ technical ebooks now available here http://61.9.151.215