Dziwny atak - proszę o pomoc!

11. Data: 2000-02-16 14:55:09

Temat: Re: Dziwny atak - proszę o pomoc!
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2000-02-16 17:24:46

Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Adamski <a...@l...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pdi.net...
> Ja bym dołożył jeszcze usg dopplerowskie naczyń szyjnych i (bez
> przekonania) Rtg kręgosłupa szyjnego.

Ja jeszcze dopplera przezczaszkowego (TCD). Choc rewelacji bym sie nie
spodziewal.

A tak przy okazji - nie zaszkodzilo by EEG (mimo braku ewinentnych zaburzen
swiadomosci - co poniekad stawialo by pod znakiem zapytania rozpoznanie
napadu czesciowego zlozonego (post p. Zielinskiego dalej w watku); poza tym
czas trwania incydentu to kilka godzin - stan napadow czesciowych
zlozonych? - raczej malo prawdopodobne.).

Oba te badania z reguly nie sa zbyt drogie (w wykazie kasy chorych ok. 50
PLN).

Rzadko przyczyna tego typu objawow moze byc migrena.Oczywiscie bez neurologa
nie obejdzie sie tak czy inaczej.

Zas zaleznie od tego, co pacjent ma w badaniu neurologicznym, niewatpliwie
do rozwazenia byla by diagnostyka obrazowa.

Pozdrawiam

Marek Bieniek

13. Data: 2000-02-22 15:19:11

Od: "ilk" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <s...@k...pl> napisał(a) w artykule <3...@k...pl>...
> Witam,

opiszę Wam sytuację, która nastąpiła wczoraj w mojej rodzinie. Proszę o
> pomoc, gdyż nie bardzo wiem co z tym robić.

opis jest zbyt skapy , ale objawy moga wskazywac na nerwice histeryczna -
nie mozna jednak wykluczyc przyczyny neurologicznej.
brak informacji o trybie zycia tej osoby , co wydarzylo sie przed atakiem ,
czy podobne mialy kiedys miejsce , czy istnieja rzeczy na ktore malzonka
reaguje szczegolnie negatywnie emocjonalnie , czego sie obawia itp.

pozdrawiam,
ilona

poszukuję
Dna moczanowa
Re: Sery przyczyną artretyzmu i reumatyzmu?
Sery przyczyną artretyzmu i reumatyzmu?
Uchylek Meckela