Dziwny bol w okolicach klatki piersiowej (w nocy)

11. Data: 2001-08-18 19:47:46

Temat: Re: Dziwny bol w okolicach klatki piersiowej (w nocy)
Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan Pol wrote:

> [...]
> w nocy w czasie snu. Otoz, spie sobie a tu nagle czuje, ze
> przestaje mi bic serce (nie wiem mam przynajmniej takie odczucie).
> Oczywiscie szybko budze sie caly zdenerwowany itp. Pamietam
> ze wtedy serce bije mi mocniej niz zazwyczaj.
> Po chwilowym uspokojeniu staram sie znow zasnac ale jest to samo.
> Kolejny raz i to samo.
> Dlatego nie zasypiam juz, tylko czekam tak do godziny 5-6 rano.
> Mniej wiecej w tych godzinach zasypiam juz normalnie bez problemow.
> PS: Prowadze raczej siedzacy tryb zycia (w pracy, w domu). Stres nie

Mam cos podobnego z tym, ze dodatkowo jakby mi serce w gardle bilo. Na
EKG wyszlo, ze mam jakies dodatkowe skurcze. Mozna sie pzryzwyczaic
:))).
Czasami takie rzeczy sa spowodowane zaburzeniami w poziomie K i Mg i
moze czegos wiecej ale tylko tyle wiem :)

JN
Krakow

12. Data: 2001-08-18 20:09:52

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 27 lat. Od kilku dni budze sie w nocy okolo 3:00 z bolem
> w okolicy klatki piersiowej na wysokosci mostka (mam go
> do okola klatki). Jest to na tyle ucizliwy bol ze mam problemy z
> zasnieciem. Boli mnie jak leze, a jak wstaje to przestje.
> Pojde z tym do lekarza ale moze wy wiecie co to?
>
> Bardzo prosze o porade
> --
> Podrawiam
> a...@k...net.pl

Proponuje taki maly tescik: jak zaczyna bolec w nocy, poloz sie plasko na
plecach, bez poduszki - jak to kregoslup powinno nieco sie uspokoic. Tyle ode
mnie.
Pozdrawiam
PS
Lekarz bezspornie powinien Cie obejrzec.

13. Data: 2001-08-18 20:11:17

Od: "Bogdan Pol" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Czasami takie rzeczy sa spowodowane zaburzeniami w poziomie K i Mg i
>moze czegos wiecej ale tylko tyle wiem :)
======
Witam.
A czy moglabys mi wyjasnic, co to jest ten tajemniczo brzmiacy
dla mnie - poziom K i Mg ?

Bede wdzieczny.

Dzieki za odpowiedz :)

Bogdan
=

14. Data: 2001-08-18 21:56:22

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasnieciem. Boli mnie jak leze, a jak wstaje to przestje.
> Pojde z tym do lekarza ale moze wy wiecie co to?

Moze jednak w kolejnosci :

-najpierw do lekarza, a potem na newsgroup ?

Najczesciej w tej grupie wiekowej bole (takie jak opisane) w klatce piersiowej
spowodowane sa schorzeniami przelyku (reflux esophagitis, GERD , itp. ) .

Teoretycznie mozliwe schorzenia serca ( atypical angina, Prinzmethal angina)
sa malo prawdopodobne - ze wzgledu na ustapienie bolu po zmianie pozycji.

Bole pochodzenia kregoslupowego, w tej grupie wiekowej zwykle sa poprzedzone
wywiadem pozytywnym w tym kierunku.

Bole miesniowo-kostne ( klatki piersiowej etc.) , zaleza od pozycji ciala, ale
nie zaleza od pory dnia.

Oczywiscie kazde rozpoznanie wymaga obiektywnego (testami) potwierdzenia.

Pozdrawiam

dradam

15. Data: 2001-08-18 22:08:53

Od: "empatia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy moglabys mi wyjasnic, co to jest ten tajemniczo brzmiacy
dla mnie - poziom K i Mg ?

niech zgadne - poziom potasu i magnezu? :))

--

*empatia*
-------

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

16. Data: 2001-08-19 08:36:39

Od: "Bogdan Pol" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

empatia napisał(a) w wiadomości: <9lmp2d$n03$1@aquarius.webcorp.com.pl>...
>A czy moglabys mi wyjasnic, co to jest ten tajemniczo brzmiacy
>dla mnie - poziom K i Mg ?
>
>niech zgadne - poziom potasu i magnezu? :))

=====
Tez o tym myslalem, ale wydawalo mi sie to za banalne... :)

Pozdrawiam
Bogdan
=

17. Data: 2001-08-19 10:32:09

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan Pol wrote:

> empatia napisał(a) w wiadomości: <9lmp2d$n03$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

> =====
> Tez o tym myslalem, ale wydawalo mi sie to za banalne... :)

Zgadza sie, czasem banalna przyczyna powoduje powazne skutki :)
JN
Krakow

18. Data: 2001-08-19 20:14:48

Od: "Joanna Mucha" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam, że nacisk w kręgołupie może skutkować takim bólem, czy tego nie
nazywa się jakąś kolką? Ja radzę rozpocząć ćwiczenia na kręgosłup (tylko
spokojnie)
Być może to, że masz te bóle w nocy spowodoowane jest tym, że śpisz w
jakiejś określonej pozycji i Twój kręgosłup tego nie lubi? Podobno
najbardziej lubi pozycję embrionalną.
pzdr
Much

Użytkownik Robi <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lil4m$rtj$...@s...man.poznan.pl...

19. Data: 2001-08-19 20:32:10

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Być może to, że masz te bóle w nocy spowodoowane jest tym, że śpisz w
> jakiejś określonej pozycji i Twój kręgosłup tego nie lubi? Podobno

Zycze powodzenia z ta pozycja embrionalna. Krzywizny czlowieka zostaly
uksztaltowane w podwojnie esowato wygieta kolumne i ta wlasnie pozycja (czytaj:
naturalna) jest dla niego (kregoslupa) najlepsza. Zakladam, ze stan pacjenta
nie odbiega od sredniej statystycznej przyczyn zespolu bolowego kreg.
pozdrawiam
szkrab

20. Data: 2001-08-19 20:41:13

Od: "Joanna Mucha" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w jaki sposób podczas snu przybierasz tę naturalną pozycję? Na wznak?

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

ciekawe miejsce
Solarium