Dziwny stan

1. Data: 2006-08-22 11:46:23

Temat: Dziwny stan
Od: "grzesiek" <g...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od lat męcze się ze swoim samopoczuciem. Miewam dłuższe i krótsze
okresy jakby ciągłego zawrotu głowy. Dzień po dniu budzę się
wtedy z uczuciem jak po zażyciu jakiegoś narkotyku (choć nie
zażywam) i chodzę w tym stanie cały dzień, nie mogąc się
skoncentrować, nie zazbardzo wiedząc co się dzieje wokół mnie,
czasem kompletnie odlatując. Najdłużej miałem tak rok - z lepszymi
i gorszymi dniami. Potem stopniowo przechodziło i czułem się
świetnie. Kiedy pojawiało się znów to zazwyczaj nagle, w jednej
chwili, albo po przebudzeniu.Przez ostatni okres jeżeli czułem się
gorzej to przez kilka dni, góra tydzień. Byłem pewien że dłużej
juz nie będe się męczył, że to wszystko samo przejdzie. Niestety,
przez ostatnie tydodnie czuję się tak bez przerwy: to jakby stan na
pograniczu zawrotu głowy, poczucie odrealnienia, czasem wirowanie i
prawdziwe zawroty. Często dzwoni mi też w uszach, odtykają się i
zatykają kiedy chcą, bywa, że skóra na twarzy mrowi mnie. W ciągu
kilku lat zdążyłem wielokrotnie zrobić badania krwi, usg jamy
brzusznej i serca, ekg, eeg, przepływy tętnic szyjnych, nawet
rezonans magnetyczny. żadne z badań nie wykazało nieprawidłowości.
Neurolog u którego w zeszłym roku postanowiłem leczyć się
prywatnie, w pewnym momencie stwierdził, że nie ma nic czego mógłby
się czepić. Ostatnio byłem u laryngologa, zrobił mi badanie
błędnika, ale ponoć nie wyszło mu ono dośc wyraźnie w związku z
czym odesłał mnie na to samo badanie do szpitala. Mam zamiar się
zarejestrować, choć już dawno zwątpiłem w sens tych wszystkich
działań. Od jakiegoś pół roku nie palę papierosów w ogóle,
wydaje mi się, że stosuję urozmaiconą dietę, rzadko spożywam
alkohol (kiedy czuję sie źle raczej w ogóle, nawet jednego piwa;
ostatnio mam tak, że kawy też nie mogę za bardzo). Na polecenie
lekarza monitorowałem swoje ciśnienie - też było w porządku. Co
mogę więc zrobić? Czy jest sens nadal badać ten błędnik? Zgóry
dzięki za pomoc.

2. Data: 2006-09-05 11:01:01

Temat: Re: Dziwny stan
Od: "biggero" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzesiek napisał(a):
> [...]
> lekarza monitorowałem swoje ciśnienie - też było w porządku. Co
> mogę więc zrobić? Czy jest sens nadal badać ten błędnik? Zgóry

Ja dwa lata temu byłem w podobnej sytuacji, tzn. robiłem badania i
nic to nie dawało. Poszukaj moich ostatnich postów (koniecznie).
Czy wykluczono u ciebie tzw. choroby systemowe (czyli dotyczące
całego organizmu)?
Bo tu opisujesz, że badano tylko jakieś szczegółowe (czyli np.
błędnik).
Takie choroby systemowe wpływające na samopoczucie to np.:
- endokrynologiczne
- HBV, HCV
- autoimmunologiczne

To w skrócie, dużo jest w moich poprzednich postach.

życzę zdrowia

otwarte złamanie
przewlekły kaszel u dziecka
Czy to jest alergia?