E.celebritii

151. Data: 2017-05-09 17:33:39

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Nie wiem, czy zauważyłaś, ale nie rozmawiamy o ekstremalnych sytuacjach,
> tylko o normalnym życiu.

TAK? O to dlatego traktujesz mycie blatu kuchennego jako ekstremum?
LOL

> O ile normalnym można nazwać propozycję polizania podłogi :->

A tam - eksperyment to ma być. To jak - polizałaś?
LOL

152. Data: 2017-05-09 17:44:11

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-09 o 17:08, Ikselka pisze:

> A po cholerę? Dzieci już nie planuję.

Przed urodzeniem dzieci.

--
animka

153. Data: 2017-05-09 17:45:56

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Sterylne??? Znowu tworzysz...

To niby ja pisałam, że wolę skonsumować produkt przemiany materii swojego
kota, niż bakterie coli na sałacie?
Nie wywracaj kotka.

> Jednak "nad" a "w" czyni różnicę, miło, że czynisz postępy. Oby tak dalej.

Przeanalizuj jednak czasowo, czy u mnie najpierw było "nad", czy "w", bo to
jednak czarno na białym jest.

> No i - żebyś Ty wiedziała, co u Ciebie wisi nad talerzem, kiedy jesz obiad
> 3333-))))

Żyrandol.

> Że nie wspomnę o "girlandach" kurzu i wszelkiego paskudztwa nad bułeczkami
> i wszelką świeżyzną w sklepach...
> Przy tych sklepowych "zestawach" na nigdy nie czyszczonych belkach
> konstrukcyjnych pod dachem przy wciąż czynnej klimatyzacji mój kot to
> zaiste pełna sterylność.

Gdszie ty zakupy robisz? Nie ma w okolicy normalnych sklepów, czy co?

> To i wnoszą do domu, co chcą i czego nie chcą. A potem wisi Ci to nad
> talerzem - ba, pływa w.

Moja koty nie są tak zdolne jak Twoje, i nie potrafią latać, a łażenie po
wysokościach mają zabronione.
Poza tym ja nie oświecam całego usenetu w kwestii higieny, jak ty, to sobie
mogę mieć niesterylnie :->

J.

www.kontestacja.com

154. Data: 2017-05-09 17:49:46

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> TAK? O to dlatego traktujesz mycie blatu kuchennego jako ekstremum?

Nie mycie, tylko kilkukrotne w ciągu dnia mycie gorącą wodą i sterylizację.
Przy jednoczesnym wiszeniu nad tym blatem kotów sięgających do jedzenia.

> A tam - eksperyment to ma być. To jak - polizałaś?

W przeciwieństwie do ciebie, jestem zdrowa na umyśle.
Na proste pytania udzielam prostych odpowiedzi.

J.

www.kontestacja.com

155. Data: 2017-05-09 19:16:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Przed urodzeniem dzieci.

Dziś bym robiła. Moja córka robiła - ponieważ u nas miała styczność z
kotami. Wynik ujemny oczywiście. W ciąży zresztą też robiła badania, no
ale to akurat standard dzisiaj.

156. Data: 2017-05-09 19:26:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> [...]
> jednak czarno na białym jest.

> Żyrandol.

> Gdszie ty zakupy robisz? Nie ma w okolicy normalnych sklepów, czy co?

Koło Ciebie są same normalne, oczywiście. Jak będziesz w hipermarkecie
(Tesco, Makro, Auchan, Kaufland itp.), to spójrz raz na sufit i pokojarz:
tysiące rąk, butów i wózków dziennie - klimatyzacja i nawiew - ruch
powietrza - unoszenie wysuszonego pyłu z błota - grawitacja - osiadanie.

> Moja koty nie są tak zdolne jak Twoje, i nie potrafią latać, a łażenie po
> wysokościach mają zabronione.

Przynajmniej w polu Twego widzenia - na pewno. Kogo Ty masz za durnia -
mnie, czy koty?

> Poza tym ja nie oświecam całego usenetu w kwestii higieny, jak ty, to sobie
> mogę mieć niesterylnie :->

Może więc się już nie pultaj w temacie kocich kup. Bo ludzkie o tak jesz.

157. Data: 2017-05-09 19:28:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Nie mycie, tylko kilkukrotne w ciągu dnia mycie gorącą wodą i sterylizację.

Stery.. co???
Czy rozumiesz różnicę między sterylizacją a odkażaniem?

Ja też. Poliż podłogę. Proste?

158. Data: 2017-05-09 19:36:35

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> tysiące rąk, butów i wózków dziennie - klimatyzacja i nawiew - ruch
> powietrza - unoszenie wysuszonego pyłu z błota - grawitacja - osiadanie.

No i? Jeszcze do was nie dotarły mopy i wózki do mycia podłóg?

A odpowiedzi na konkrety gdzie?

> Przynajmniej w polu Twego widzenia - na pewno. Kogo Ty masz za durnia -
> mnie, czy koty?
Koty głupie nie są, więc...
Nie opłaca im się łamac zasad, bo łamanie zasad grozi eksmisją.
A kuchnia to nie jest miejsce dla kota.

> Może więc się już nie pultaj w temacie kocich kup. Bo ludzkie o tak jesz.

A na pytanie z pierwszego postu raczysz odpowiedzieć, czy znowu walniesz
elaborat nie na temat. Przypomnieć pytanie, czy sama potrafisz znaleźć?

J.

www.kontestacja.com

159. Data: 2017-05-09 19:43:59

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Stery.. co???
> Czy rozumiesz różnicę między sterylizacją a odkażaniem?

Nie uduś się, złapałaś mnie za słówko.
Możesz wysmarować kolejny elaborat, a nawet założyć nowy wątek!

> Ja też. Poliż podłogę. Proste?

Polecenia możesz wydawać u siebie w domu.
Na pytanie:
" Czy kocia kupa na blacie kuchennym przyniesiona
na niewyparzonych łapach z kuwety jest ok?"
nie zdołałaś odpowiedzieć. Kontekst też odnaleźć, czy sobie poradzisz?

Pa, szkoda mojego czasu i klawiatury.

J.

www.kontestacja.com

160. Data: 2017-05-09 19:45:18

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:
> Pa, szkoda mojego czasu i klawiatury.

Już się bałem, że masz anielską cierpliwość :-))

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki