E-mail z kraju c.d.

11. Data: 2000-08-09 08:18:06

Temat: Re: Czas nadania listu (bylo: E-mail z kraju c.d.)
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:

> Sprobuj obejrzec naglowki systemowe swojego listu
> (w moim Outlook-Express i innych programach M$oft dojscie przez
> "Wlasciwosci/Properties", zakladka (sekcja) "Szczegoly/Details";
> jak na Macu to nie wiem; byc moze jest opcja "Save as...",
> zapis do pliku tekstowego, to potem mozna podejrzec jakims
> mozliwie prostym edytorem ASCII).
>
> Wsrod kilku pierwszych linii jest taka:
> Date: Tue, 08 Aug 2000 13:03:07 +0300

Skopiowalem z Twojego listu naglowek:
Tak on wyglada:
----------------------
Subject:
Czas nadania listu (bylo: E-mail z kraju c.d.)
Date:
Wed, 9 Aug 2000 10:32:29 +0200
From:
"Maciek" <m...@e...com.pl>
Newsgroups:
pl.soc.inwalidzi

-------------------------------
z tego co widac u mnie wyslales przed chwila a pokazuje u mnie odwrotnie jak u
Jacka

12. Data: 2000-08-09 08:32:29

Temat: Czas nadania listu (bylo: E-mail z kraju c.d.)
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisal...

> Moim zdaniem serwer przez ktory laczy sie jeden z nas ma zle
> ustawiony zegar.
> Zrobie teraz probe. Przed wyslaniem TEGO postu na "moim"
> zegarku w komputerze jest dokladnie 8:44

Czas serwera nie ma wiele do rzeczy.
Wazne sa ustawienia na komputerze ktory wyslal poczte
i na tym ktory ja czyta.

Date: Tue, 08 Aug 2000 13:03:07 +0300

To sie czyta, ze Twoj komputer mial wlasnie godzine 13:03:07
(01:03 PM), przy czym ustawiona byla strefa czasowa +3
(Bagdad, Kuwejt, Moskwa, St.Petersburg, Nairobi).

To oznacza, ze w Greenwich byla wlasnie godzina 10:03:07
(trzy godziny wczesniej).

Teraz w moim komputerze jest ustawiona strefa +1 (Madryt, Paryz,
Belgrad, Ateny, Warszawa, Sztokholm, Wilno).
To oznacza, ze gdy wyslales swoj list, w "moim czasie" byla
godzina 12:03:07 (jedna godzina pozniej niz w Greenwich, plus
jedna na czas letni) - i taka mi sie pokazuje.

Wiec wszystko zalezy od pieciu rzeczy:
- jak autor ma ustawiony zegar i strefe czasowa
- jak czytajacy ma ustawiony zegar i strefe czasowa
- czy program autora prawidlowo dopisuje oznaczenie strefy
(bo niektore zamiast +0100 dopisuja np. CET, skrot od
Central Europen Time)
- czy program czytajacego rozumie zapis uzyty przez program autora
- i czy w ogole dokonuje przeliczenia, aby pokazac godzine nadania
wedlug czasu odbiorcy, czy nie - i pokazuje wg czasu nadawcy.

Maciek

PS.
Wyslalem ten list przez serwer TPNET, ale nie poszlo.
Probuje ponownie przez PDI, a potem wycofam z TPNETu.
Jesli mi sie nie uda, to list pojawi sie dwukrotnie,
za co z gory przepraszam.

13. Data: 2000-08-09 08:37:15

Temat: Re: E-mail z kraju c.d.
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> Jak zaczne czrowac to ja nie wiem co to bedzie :)

> Z Twojego postu wynika, ze wyslales o godz. 10:06
> na grupie widac 11:06, u mnie wtej chwili jest 10:20 i o tej godzinie wysylam :)
> u mnie ok, o co tu chodzi bo zglupialem :)
>
> Wojtek
nie u mnie jest godzina 10.35, na grupie jest godz. 10.06 -
a twój list jest o godzienie 9.21 :-D
tak to widać u mnie - zesraz sprawdzę to z innego serwera news

Jacek

14. Data: 2000-08-09 08:43:09

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Test 2

15. Data: 2000-08-09 08:46:14

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> ja wysylam z news.icm.edu.pl
> i u mnie posty "moje" widze z prawidlowa godziina (u mnie widac prawidlowo)
> natomiast Twoje Jacku, widze godzine do przodu :)
> W.

Spróbuj z news.vogel.pl
lub z
news.agh.edu.pl

16. Data: 2000-08-09 08:51:41

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> Zobacz post nizej pt. Dofinansowanie SDI
> Jarek pisze o 19:51 na grupie czas=10:51
> Apik odpowiada o 23:20: na grupie 12:20
> dalej...
> Jarek-22:09 na grupie- 1:09 AM
> itd...
> nie wiem jak u was ale u mnie tak to widac :)
>
> Wojtek
e umnie to tak wygląda:
Dofinasowanie - Jarek - Wt. 21:51
Re - apik - Wt. 23.20
Re - Jarek - 00:09
Re - Apik - 09:46

Jacek

17. Data: 2000-08-09 08:52:26

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> Nie moge poniewaz mam w pracy SDI i na innch serwerach nie chca chodzic grupy,
> ale teraz jest 10:45 i powinno byc ok :)
> Wojtek
Ja widzę 9:46 :-D

Jacek

18. Data: 2000-08-09 09:15:08

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski (IT) wrote:

> U mnie Apiczy zegar siź zgadza :)
>
> Neon - to coŚ u Ciebie siź sypie -
>
> Jacek
Jak przyjde do domu, to sprawdze na swoim PC wszystko to co tu zostalo
napisane i zobacze jak z "timerami" jest :)

W.
ps
nie wiem jak u Was ale u mnie jest 12:11 czasu warszawskiego i Jacus przestan
mowic, ze u mnie Bialorus :)

19. Data: 2000-08-09 09:37:12

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> NeoN napisal...

Witam
Pamowie apiczy zegar jest ok wysylam o godz 11:37 zobaczymy jak teraz z
czasem:)

--
Apik
a...@c...pl

20. Data: 2000-08-09 09:38:10

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):

> Z tego co widze na ekranie. Przed sekunda wyslales- czyli jest 10:50
> na grupach widac 11:51
> czekaj moze przejdziemy na irc, moze ktos sie przylaczy :)
> jestem pod #plsocinwalidzi

Kurde mam tylko ICQ
--
Apik
a...@c...pl

E-mail z kraju
Pilnie - Zatrudnimy technika elektrofizjologii!!
Przetarg na sprzęt medyczny i rehabilitacyjny