ECA

1. Data: 2002-05-09 11:19:48

Temat: ECA
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.drumlib.com/dp/000006.htm
http://www.drumlib.com/dp/000002.htm
http://www.athleticnutrition.com/ECA.shtml

Trochę informacji na tematy tabu.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072

2. Data: 2002-05-10 13:21:06

Temat: Re: ECA
Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in message
news:abdlv9$oat$1@news.tpi.pl...
> http://www.drumlib.com/dp/000006.htm
> http://www.drumlib.com/dp/000002.htm
> http://www.athleticnutrition.com/ECA.shtml
>
> Trochę informacji na tematy tabu.

Potwierdzam ze dobry i skuteczny :). Mam za soba 11 dni kuracji, 4kg mniej.
Wiem - za szybki spadek wagi. Zmniejszylabym dawke od razu (teraz biore
1tabletkeTherma Pro/dzien, wczesniej bralam 2), tylko ze wazylam sie dopiero
wczoraj. Czuje sie o wiele lepiej. Chociaz mam jeszcze co najmniej z 7 kg do
zrzucenia, juz o wiele chetniej wchodze na 4 pietro po schodach do
mieszkania :-). Poza tym prawie wcale sie nie mecze, lepiej mi sie oddycha
(zero zadyszki przy wysilku), nie mam problemow tak jak zawsze z wieczna
ospaloscia (zawsze mialam b.niskie cisnienie i dzieki ECA teraz mam
normalne - nawet srodki z kofeina przepisywane mi kiedys przez lekarza tak
dobrze nie dzialaly). Co najprzyjemniejsze - lodowka mnie nie kusi ;). Bez
problemu mozna jesc tylko 1000kcal na dzien, dieta nie jest zadna meczarnia,
bo ECA znacznie ogranicza apetyt. Od wczoraj staram sie jednak "wpychac" w
siebie wiecej kalorii, bo nie dobrze jest tak szybko chudnac (mam rozstepy
na biodrach po zrzuceniu przez 2 tyg 5 kg w tamtym roku - ale tamta kuracja
byla meczarnia, bylam ciagle slaba i wyglodzona, a z ECA czuje sie lepiej
niz zwykle). Nie bede sie rozpisywac co do moich doswiadczen, zeby nie
przynudzac niezainteresowanych, jak ktos ma jakies pytania - to prosze pisac
:).

...wiec jestem zywym dowodem na to, ze przy wlasciwym stosowaniu to naprawde
skuteczny srodek (w przeciwienstwie do L-karnityny - bralam i odradzam, wg
mnie to strata pieniedzy). Zaobserwowalam u siebie tylko_pozytywne_efekty
stosowania. Polecam wszystkim bezskutecznie walczacym z nadwaga innymi
metodami!

pozdrawiam i zycze sukcesow w walce z nadwaga
Evelina

PS: a najbardziej sie ciesze z tego, ze wreszcie moge zauwazyc swoje wlasne
miesnie brzucha, ktore cwiczylam sporo czasu, a zawsze wydawalo mi sie, ze
bez efektu :).

3. Data: 2002-05-10 14:39:41

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

(CIACH)
> :).
>
> ...wiec jestem zywym dowodem na to, ze przy wlasciwym stosowaniu to
naprawde
> skuteczny srodek (

a co to znaczy wlasciwe stosowanie??? jesz tabletke przed aerobikiem???
ja zamierzam brac od przyszlego tygodnia, wiec prosze o szczera odpowiedz
:))
pozdrawiam serdecznie
magda

4. Data: 2002-05-10 14:49:11

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdaz" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> nie moge odpowiedziec na twoj priv, wiec jeszcze dwa pytania: po jakim
> czasie zamierzasz przestac brac Therma Pro i z jakich wzgledow??
> co myslisz albo co slyszalas o jojo?

ECA nie ma wpływu na jojo. Raczej szybkość i sposób odchudzania. ECA ułatwia
odchudzanie szczególnie przez zmniejszenie apetytu.

5. Data: 2002-05-10 14:49:21

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie moge odpowiedziec na twoj priv, wiec jeszcze dwa pytania: po jakim
czasie zamierzasz przestac brac Therma Pro i z jakich wzgledow??
co myslisz albo co slyszalas o jojo?

pozdr
magda

6. Data: 2002-05-10 16:03:00

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "magdaz" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
>

> ECA nie ma wpływu na jojo. Raczej szybkość i sposób odchudzania. ECA
ułatwia
> odchudzanie szczególnie przez zmniejszenie apetytu.

chodzilo mi o to czy po odstawieniu przybiore gwaltownie i duzo????
magda

i czy jesli nie zmniejsze ilosci kalorii to tez schudna biorac ECA???

7. Data: 2002-05-10 18:09:51

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> chodzilo mi o to czy po odstawieniu przybiore gwaltownie i duzo????
> magda

To zależy od tego czy się odchudzałaś właściwie (np wolno). ECA ułatwia
mądry oraz głupi sposób odchudzania.

> i czy jesli nie zmniejsze ilosci kalorii to tez schudna biorac ECA???

Teoretycznie też, ponieważ zwiększa się metabolizm, temperatura i
spoczynkowe zużycie kalorii. Ale to nie o to chodzi, prawda? Dzięki ECA jesz
mniej, bo masz na to mniejszą ochotę. Jeżeli jeszcze będziesz zwracać uwagę
na to co jesz to chyba sukces będzie gwarantowany. A gdyby tak jeszcze
siłownia, bieganie, to.....

polecam podejście kompleksowe,

8. Data: 2002-05-13 07:26:13

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> jesz
> uwagę

> kompleksowo ruszam sie regularnie, codziennie szybki marsz i nic.
> magda

Ile przyjmujesz kalorii? Ile węglowodanów, białek i tłuszczu o jakich
porach? Ile posiłków? Ile litrów wody?

9. Data: 2002-05-13 08:25:10

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siłownia, bieganie, to.....
>

> polecam podejście kompleksowe,

kompleksowo ruszam sie regularnie, codziennie szybki marsz i nic.

Licznik wagi
Informacja Telewizja TRL-2
odparzenia
Fitness w Lublinie - OT?