Ecomer

1. Data: 2003-01-06 15:58:46

Temat: Ecomer
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam ,bardzo pilnie potrzebuje miedzynarodowej nazwy leku Ecomer,albo pod jaka
nazwa ten specyfik dostepny jest za granica,szczegolnie w Szwecji.Prosze o
pomoc!Pozdrawiam Elus

2. Data: 2003-01-06 16:59:10

Temat: Re: Ecomer
Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Witam ,bardzo pilnie potrzebuje miedzynarodowej nazwy leku
> Ecomer,albo pod jaka nazwa ten specyfik dostepny jest za
> granica,szczegolnie w Szwecji.Prosze o pomoc!Pozdrawiam Elus

somniosus microcephalus oil (za indeksem lekow Medycyny Praktycznej) inne
nazwy handlowe: Ekogal i Selamer.

A po polsku: olej z watroby rekina grenlandzkiego

--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

3. Data: 2003-01-06 18:15:16

Od: Anonim <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> somniosus microcephalus oil (za indeksem lekow Medycyny Praktycznej) inne
> nazwy handlowe: Ekogal i Selamer.
> A po polsku: olej z watroby rekina grenlandzkiego

A tak szczerze, jak (i czy w ogole?) to dziala?

4. Data: 2003-01-06 20:36:25

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anonim wrote:

> A tak szczerze, jak (i czy w ogole?) to dziala?

Ja ci tego nie powiem. Znalazlem po prostu nazwe w indeksie lekow. Pierwszy
raz wogole o tym slysze. Nawet nie wiedzialem ze na Grenalndii zyja rekiny
:)

5. Data: 2003-01-06 21:04:54

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Anonim wrote:
>
> A tak szczerze, jak (i czy w ogole?) to dziala?

Na pewno nie zaszkodzi ;-). Osobiście, dla eksperymentu ;-), zażywałem
kiedyś preparatu o nazwie Iskial. Sugeruję poszperać w sieci. Zaręczam, że
można znaleźć sporo informacji na ten temat. Szukaj hasła "olej z wątroby
rekina" bądź "shark liver oil".

Pozdrawiam, andrzej

6. Data: 2003-01-07 12:38:14

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A tak szczerze, jak (i czy w ogole?) to dziala?

Troszke wiary i dziala! Ale tak naprawde stosuje sie go podczas
chemioterapii,latwiej znosi sie chemie biorac ten preparat.Szukalam nazwy,bo
chce,by mi szweccy znajomi kupili.Moze u nich bedzie taniej.Pozdrawiam i
dziekuje za odpowiedz.Elus

Pekniecie na zebie!
Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDS?
atlas radiologiczny w necie
Program w dziedzinie zdrowia publicznego-przedakcesyj ne fundusze UE
wycięcie migdałków