"Edukacja" :-(

31. Data: 2017-06-16 17:07:22

Temat: Re: "Edukacja" :-(
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nareszcie napisałaś coś z sensem. Przez takie wynaturzenia jak ty,
> zawsze ludzie ginęli

Nie jestem lewaczką.

32. Data: 2017-06-16 17:39:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 17:07, XL pisze:

> Nie jestem lewaczką.

Ale ogarniasz, że ludzie ginęli przez faszystów?

A dzięki lewakom masz 8 godzinny dzień pracy, prawo do płatnego urlopu i
(w twoim przypadku niestety) prawa wyborcze.
A nieee... ty nie masz. Ty jesteś przedsiębiorstwem, którego nie stać na
zapłacenie ZUSu, a jako uczciwa prawicowa katolicka biała kobieta na
pewno z wyborczych praw nie korzystasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2017-06-16 18:05:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale ogarniasz, że ludzie ginęli przez faszystów?

Ogarniam. To dobrze, że i ty potrafisz identyfikować faszyzm jako lewactwo.
Inni też to zrobili:

http://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napraw
de-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-
dzialania-lewicy-w-polsce

"Gdybym miał wybrać 5 najważniejszych pozycji książkowych, jakie pojawiły
się na naszym rynku w mijającym 2013 roku, to "Lewicowy faszyzm" (Zysk i
S-KA) byłaby na jednym z pierwszych miejscu. Choć ,,Lewicowy faszyzm" miał
premierę w USA w 2007 roku, to jego tezy nie tylko są wciąż aktualne za
oceanem, ale również idealnie pasują do opisu rzeczywistości w Polsce.

(...)
Goldberg nie jest prostym ideologiem, który napisał łopatologiczny pamflet
na nielubianą przez siebie lewicę. Jego licząca grubo ponad 600 str. praca
jest drobiazgowym rozliczeniem kłamstwa, jakie udało się wmówić światu,
które polega na utożsamianiu faszyzmu czy nazizmu z konserwatyzmem, będącym
przecież podstawą szeroko pojętej prawicowości. Goldberg z pietyzmem
rozkłada na czynniki pierwsze pojęcie faszyzmu, pokazuje jego zbieżność z
dzisiejszymi pomysłami lewicy, która pragnie kontroli państwowej coraz
szerszych pól życia. Przede wszystkim jednak zupełnie bezkompromisowo
rozkłada on na łopatki lewicę, ukazując bez znieczulenie hipokryzję i
zakłamanie jej ideologów. Autor stawia tezę, że lewica w szoku po
Holokauście dokonanym przez bliskich jej wcześniej eugeników i
samozwańczych architektów ludzkości, rozpoczęła kampanię utożsamiającą
konserwatyzm z narodowymi socjalistami. Do dziś jest to jedno z głównych
ulubionych zajęć speców od szukania faszyzmu u każdego ,,innowiercy",
będącego daleko od arbitralnie narzuconych świeckich dogmatów. Jednocześnie
lewicowcy nie znajdują wśród swoich przedstawicieli osób, które pod
płaszczykiem ,,sprawiedliwości społecznej" szerzą wprost ideologię
faszystowską. Dowodem na to jest już niemal jawnie antysemicka nagonka
lewicy przeciwko Izraelowi czy wystąpienia Afroamerykanów dyskryminujące
,,białasów", które są koncesjonowane przez mainstreamowi media. Media, które
na każdym kroku piętnują najmniejszy przejaw dyskryminacji i ,,mowy
nienawiści". Oczywiście tylko tej, która nie dotyczy chrześcijan czy ludzi
o poglądach konserwatywnych.
Dla lewicowców sprawą najważniejszą jest to, aby na takie pytania w ogóle
nie udzielać odpowiedzi. Zdecydowanie woleliby utrzymać Orwellowską
definicję faszyzmu, zgodnie z którą jest to każde niepożądane zjawisko,
pozwoliłoby im to bowiem ukryć przed badawczymi spojrzeniami ich własne
faszystowskie zapędy.(...) Wydaje się, że w przekonaniu liberałów i
lewicowców zjawiska i ruchy takie, jak wielokulturowość czy Korpus Pokoju,
to rzeczy pozytywne- rzeczy, które liberałowie aprobują- a rzeczy dobre nie
mogą być faszystowskie na podstawie prostego faktu, że liberałowie je
aprobują.
- pisze autor, który chyba podświadomie wykazał jak absurdalny świat z
genialnej powieści ,,Paragraf 22" Josepha Hellera staje się rzeczywistością.
Czytając doskonałą pracę Goldberga, która skupia się na USA, nie można
niestety pozbyć się wrażenia, że opisuje ona w nie mniejszym ( a może nawet
większym) stopniu Europę. Ba, tezy Goldberga śmiało można zestawić z tym,
co od lat obserwujemy w Polsce. Różnica jest jedynie taka, że propaganda
lewicy z ,,New York Times" jest przekuwana przez ideologów od Adama
Michnika.
Ich metody są jednak dokładnie takie same. Faszystą w Polsce nie
jest bowiem ten, kto pragnie interwencjonizmu państwowego, kontroli rządu
nad obywatelami, walki z Kościołem katolickim ( warto poczytać co Hitler i
Mussolini sądzili na temat papiestwa i duchowieństwa) czy tworzenia norm
terminologicznych, których łamanie grozi nie tylko infamią ale nawet
wyrokiem sądowym ( patrz: homofobia). Faszystą jest ktoś, kto walczy z tym,
co właśnie wymieniłem powyżej. Czyż nie jest to klasyczny Orwell? Lektura
,,Lewicowego faszyzmu" jest przygnębiająca. Z każdą kolejną stroną
dowiadujemy się, że chcąc wykazywać się uczciwością terminologiczną, śmiało
faszystami można nazywać nie tylko wielu czołowych w Polsce polityków, ale
również ich medialnych klakierów na wysokonakładowych gazet. Czy mamy
jednak cojones by to zrobić?
Propaganda nie musi być prawdziwa, aby zatriumfować w umysłach ludzi.
Wystarczy, gdy jest silna i uporczywa oraz umiejętnie gra na emocjach. Taka
jest lekcja z krajów totalitarnych, gdzie - z definicji - stosując przymus
władza publiczna ma monopol na wszystko, w tym na środki masowego przekazu.
Fałszywa propaganda może jednak również odnosić sukcesy w ustrojach
demokratycznych, w których systematycznie wybiera się władze i istnieją
rozległe indywidualne swobody. To pokazuje Jonah Goldberg w wybitej książce
Lewicowy faszyzm, w której zarazem odkłamuje propagandowe hasła,
fałszerstwa, manipulacje i zwykłe nieporozumienia.
- czytamy we wstępie ,,Lewicowego faszyzmu". Czy wiecie kto napisał te
słowa? Specjalnie zostawiłem ten fragment na koniec tekstu, bowiem tylko w
Polsce możliwe jest by tak odważne słowa, w tak niepoprawnej politycznie
książce napisał symbol III RP- czyli prof. Leszek Balcerowicz. Czy zdawał
on sobie sprawę, że książka podziwianego przez niego Goldberga dotyczy w
wielkiej mierze jego politycznych i medialnych przyjaciół?

"

> [...]
> A nieee... ty nie masz. Ty jesteś przedsiębiorstwem, którego nie stać na
> zapłacenie ZUSu, a jako uczciwa prawicowa katolicka biała kobieta na

Lewactwo, jak gówno do okretu, podłączyło się do NATURALNEGO biegu wydarzeń
po rewolucji przemysłowej - i przypisując sobie wszelkie zasługi drze się
"Płyniemy!"

34. Data: 2017-06-16 18:40:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 18:05, XL pisze:

> Ogarniam.

I to dlatego zapisałaś się do faszyzującej organizacji?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2017-06-16 20:03:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I to dlatego zapisałaś się do faszyzującej organizacji?

Nieustająco polecam:

36. Data: 2017-06-16 21:58:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 20:03, XL pisze:

> Nieustająco polecam:
> http://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napraw
de-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-
dzialania-lewicy-w-polsce

Pomijając to, że jak paranoiczna kretynka bez sensu nazywasz mnie
"lewakiem" i to, że wśród lewicowych środowisk też można znaleźć
idiotów, to nadal uciekasz od odpowiedzi na pytanie.

Jakim cudem dorosła osoba, potrafiąca czytać i pisać, mająca dostęp do
źródeł historycznych, zapisuje się do faszyzującej organizacji? I to
jeszcze do tego kobieta?
Jakim cudem kobieta głosuje na partię, która jawnie definiuje kobiety
jako bezmózgie klacze rozpłodowe, których miejsce jest na łańcuchu w
kuchni przy garach, a szczytem szczęścia rodzinnego podawanie mężowi
kapci i czekanie na niego z zupą?
Jakim cudem kobieta, matka, bez mrugnięcia okiem skazuje całe rodziny, w
tym dzieci, na życie w zgliszczach po bombardowaniu, albo chce dla nich
budować obozy otoczone drutem kolczastym? Jakim cudem kobiecie, matce,
nie szkoda wydawać miliony na pasibrzucha Rydzyka ziejącego nienawiścią
do wszystkich, za to szkoda wydać te miliony na kilka tysięcy (na prawie
40 milionowe państwo...) uchodźców żeby mieli czas i możliwości się tu
zaaklimatyzować, zamiast koczować w namiocie w jakimś obozie, narażeni
na gwałty, handel ludźmi albo cholera wie co jeszcze?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-06-16 22:28:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> "lewakiem" i to, że wśród lewicowych środowisk też można znaleźć
> idiotów, to nadal uciekasz od odpowiedzi na pytanie.

Od czego UCIEKAM? To ty latasz za mną jak wyżuta guma przyklejona do buta.

> [...]
> jako bezmózgie klacze rozpłodowe, których miejsce jest na łańcuchu w
> kuchni przy garach, a szczytem szczęścia rodzinnego podawanie mężowi

Zapodaj stosowne ustępy z programu, OMG, no jak nic przeoczyłam!!! Ale
jeśli nawet, to tak, wychowanie dzieci i troska o rodzinę oraz dbanie o
komfort pracującego dla mnie ciężko męża jest moim spełnieniem i nie ma
lepszego.
No ale czekam na cytaty, utwierdź mnie, lewaku, niepotrafiący samodzielnie
zarobić na życie, w mojej głupocie. Dorabiają ideologię do swego
niewydarzonego życia.

> Jakim cudem kobieta, matka, bez mrugnięcia okiem skazuje całe rodziny, w
> tym dzieci, na życie w zgliszczach po bombardowaniu, albo chce dla nich
> budować obozy otoczone drutem kolczastym?

JA???? To twoja lewacka idolka Makrela chce znowu obozów - "polskich" :->

> Jakim cudem kobiecie, matce,
> nie szkoda wydawać miliony na pasibrzucha Rydzyka ziejącego nienawiścią
> do wszystkich,

Retoryka lewaka.
Do mnie Rydzyk nie zieje.
I g...no ci do moich pieniędzy. Na pałace US i ZUS mam ci dać?

> za to szkoda wydać te miliony na kilka

Na 120. I to na początek. Więc nie kłam, lewaku.

> [...]
> zaaklimatyzować, zamiast koczować w namiocie w jakimś obozie, narażeni
> na gwałty, handel ludźmi albo cholera wie co jeszcze?

Ponieważ twoje lewackie "TU" zawsze w przypadku imigrantów oznacza MOJE
sąsiedztwo, ale nigdy twoje.
Chcesz ich TU - to zaproś do swego domu i weź odpowiedzialność.

38. Data: 2017-06-17 00:05:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 22:28, XL pisze:

de-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-
dzialania-lewicy-w-polsce

> Od czego UCIEKAM?

Od niewygodnych pytań. Czego znowu nie zrozumiałaś?

> To ty latasz za mną jak wyżuta guma przyklejona do buta.

Teraz już wiesz jak to jest. Każdy religiant wpierdalający się do
cudzego życia powinien wiedzieć jak to jest.

> Zapodaj stosowne ustępy z programu, OMG, no jak nic przeoczyłam!!!

Nie ty pierwsza. Nie masz się czym chwalić.

> Ale
> jeśli nawet, to tak, wychowanie dzieci i troska o rodzinę oraz dbanie o
> komfort pracującego dla mnie ciężko męża jest moim spełnieniem

To tylko i wyłącznie twój problem.

> i nie ma lepszego.

Dla ciebie nie ma.
Nie jesteś pępkiem świata. Religianci nie mają żadnego prawa decydować
za innych.

> No ale czekam na cytaty, utwierdź mnie, lewaku,

Ręce opadają... Ty faktycznie żyjesz w jakiejś alternatywnej
rzeczywistości :)

> niepotrafiący samodzielnie zarobić na życie,

Co ty znowu sobie uroiłaś? :):)

> w mojej głupocie.

Tutaj akurat jesteśmy zgodni.

> Dorabiają ideologię do swego niewydarzonego życia.

To, że ty dorabiasz ideologię do swojego niewydarzonego życia, to nie
znaczy, że wszyscy tak robią.

> JA???? To twoja lewacka idolka Makrela chce znowu obozów - "polskich" :->

To jest nieuleczalne :):)

> Retoryka lewaka.
> Do mnie Rydzyk nie zieje.

Ziejesz razem z nim. Dlatego ci się tak podoba, bo nie jesteś sama.

> I g...no ci do moich pieniędzy.

To po co tu płakałaś, że nie masz na ZUS? Prosił cię ktoś?

> Na pałace US i ZUS mam ci dać?

Na swój nie masz, ale i tak chcesz się podzielić? Że niby masz dobre serce?

> Na 120. I to na początek. Więc nie kłam, lewaku.

Skąd ty te brednie czerpiesz? :):)

> Ponieważ twoje lewackie "TU" zawsze w przypadku imigrantów oznacza MOJE
> sąsiedztwo, ale nigdy twoje.

Coś tam sobie uroisz i potem się tego bezmyślnie trzymasz.

> Chcesz ich TU - to zaproś do swego domu i weź odpowiedzialność.

Zapraszam, ale Rydzyk i jego ferajna po drodze zabiera moje pieniądze i
dla nich nie wystarcza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.
Nobla mu!
Owsiak zaprasza!