Efectin ER 75

1. Data: 2003-06-11 01:23:07

Temat: Efectin ER 75
Od: Marcin Kowalski <marcin.kowalski@_KICKME_people.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest tak...

Wybrałem się ostatnio do seksuologa. Nie będę się może zagłębiał w nudne
szczegóły.. ;)) Efekt wizyty jest dla mnie nieco zaskakujący...

Miła pani stwierdziła (sam bym na to nigdy nie wpadł...), że moje
problemy są wyraźnie na podłożu psychologicznym i ... przepisała mi
Efectin ER 75.

K* mac! Rozmowa trwała może 15 minut. Bierz pan tabletki i spadaj.

No i w związku z tym mam pytanie. Czego się wogóle spodziwać po tego
typu tabletkach? Mam wyjątkowy psychotropo-wstręt i szczerze mówiąc
liczyłem raczej na coś w rodzaju werbalnych potyczek z
psychologiem/seksuologiem, bystrerj dyskusji, porad itd. A tu bach -
żryj psychotropy.

Nie jest może ze mną najlepiej, ale bez przesady. Nie spędzam połowy
życia w pozycji embrionalnej, rycząc do poduszki. W miarę normalnie
funkcjonuję.

Czy nie lepszym rozwiązaniem będzie poszukać innego lekarza i dać sobie
spokój z lekami? Od lekarki dowiedziałem się, że tzw. psychoterapię
stosuje się dopiero wtedy, gdy okaże się, że leki nie pomagają. Bo jest
kosztowna i długotrwała. Coś mi podpowiada, że powinno być odwrotnie...

Kto się myli?

Z góry dzięki za odp. Jest to dla mnie bardzo ważna sprawa.

--
MK

1. Data: 2003-06-11 05:18:35

Temat: Re: Efectin ER 75
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kowalski <marcin.kowalski@_KICKME_people.pl> napisał(a):

> [...]
> spokój z lekami?...
> Kto się myli?
>
> Z góry dzięki za odp. Jest to dla mnie bardzo ważna sprawa.

"nie oszukujmy się..."
im lepszy lekarz - tym lepsze psychotropy (hihihi)

nie mogę odpowiedzieć Ci wprost na Twoje wątpliwości, bowiem przypominało
by to "czesanie włosów" na głowie, której nie ma.

{do przemyślenia}
++++++++++++++++++
załóżmy (teoretycznie), że współczesne nauki nie znają zmysłu wzroku. :o)
pacjent zgłasza się do wykształconego lekarza i mówi:
- coś jest ze mną nie tak!!! "widzę: jasno, ciemno"

wykształcony lekarz pomyśli... podrapie się po głowie...
i przepisze "choremu pacjentowi" wymyślony przez farmację "cudowny lek"

po zażyciu pacjent będzie widział jakiś czas tylko "ciemno",
a więc będzie "zdrowy"
++++++++++++++++++

"ślepy błazen"
:-)
ksRobak

--
czarno widzę :o)
[jasnowidz]

1. Data: 2003-06-11 06:04:50

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-11 Marcin Kowalski napisał(a)

> Kto się myli?

Nikt sie nie myli poszedles do LEKARZA SEKSUOLOGA tak?
No to czego sie spodziewasz? Lekarz seksuolog przepisuje leki.
Idz do psychologa zajmujacego sie dysfunkcjami seksualnymi i pogadaj.
Jak po pierwszej wizycie dowiesz sie masz poczekac na skonczenie
farmakoterapii to poczekaj.
Pozdrawiam.

P.S.Jak jestes ze Slaska to dam Ci namiary na psycholozke zajmujaca sie
min. sfera seksualna.

--
Pozdrawiam.
zielsko

1. Data: 2003-06-11 07:24:35

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Miła pani stwierdziła (sam bym na to nigdy nie wpadł...), że moje
> problemy są wyraźnie na podłożu psychologicznym i ... przepisała mi

Zbadała Cię ta Pani? Jaką postawiła diagnozę (albo jakie masz objawy).

> [...]
> stosuje się dopiero wtedy, gdy okaże się, że leki nie pomagają. Bo jest
> kosztowna i długotrwała. Coś mi podpowiada, że powinno być odwrotnie...

Zaburzenia seksualne mogą być zarówno na podłożu somatycznym, psychicznym jak
mieszanym. Takze warto więcej niż 15 min. poświęcić na dokładniejszą
diagnostykę. Niestety obecny system opieki medycznej (o ile byłeś w placówce
kontraktowanej) powoduje, że trzeba zrobić wszystko na "szybcika".
Skonsultuj się jeszcze z kim :)

Zdrówka, Madzia

1. Data: 2003-06-11 10:31:44

Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:bc6lfj$cuj$1@inews.gazeta.pl...

> Zbadała Cię ta Pani? Jaką postawiła diagnozę (albo jakie
> masz objawy).
[...]
> Skonsultuj się jeszcze z kim :)

Dlaczego miałby się jeszcze z kimś skonsultować?

Pozdrawiam,
xris

1. Data: 2003-06-11 10:49:32

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xris <x...@a...gazeta.pl> napisał(a):

> Dlaczego miałby się jeszcze z kimś skonsultować?

Bo po rocznym kursie seksulogii wiem, że nie wystarczy 15 min. na dokładną
diagnostykę w przypadku zaburzeń seksualnych. Wykluczenie przyczyn
organicznych trwa stosunkowo długo, a ustalenie przyczyn psychologicznych też
wymaga sporo czasu. Jest parę miejsc w Polsce (bardzo nieliczne) gdzie ponoć
udaje się w ramach kontraktu prowadzić terapię zaburzeń seksualnych
spełniających odpowiednie wymagania. Niestety takowa niezakontraktowana jest
straszliwie droga.
Jeżeli pacjent ma wątpliwości to powienien się skonsultować jeszcze.

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-06-11 10:52:15

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-11 xris napisał(a)

> [...]
>
> Dlaczego miałby się jeszcze z kimś skonsultować?
A czemu nie? Boisz sie ze pojdzo innego lekarza a on nie potwierdzi
tego postepowania? Ja tam nic nie mam do tej sytuacji dla mnie jest o.k.
Ale do psychologa zajmujacego sie dysfunkcjami seksualnymi powinien isc.
Co innego lwkarza nie mam pewnosci.

--
Pozdrawiam.
Paweł Zioło (zielsko)

1. Data: 2003-06-11 10:59:50

Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bc71fr$he6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> udaje się w ramach kontraktu prowadzić terapię zaburzeń
seksualnych
> spełniających odpowiednie wymagania. Niestety takowa

Rozumiem, że kwestionujesz diagnozę i zaproponowane
leczenie?

Pozdrawiam,
xrsi

1. Data: 2003-06-11 11:05:34

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-11 xris napisał(a)

> [...]
>
> Dlaczego miałby się jeszcze z kimś skonsultować?
Xris taki suplement;)
zastosowanie tych tabletek: zaburzenia depresyjne, w tym z
towarzyszącym lękiem
To moze by do psychologa poszedl i przyczyne dsprobowal zlikwidowac co?

1. Data: 2003-06-11 11:06:25

Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl>
napisał w wiadomości

> A czemu nie?

Nie wiem.
Pytam jedynie o uzasadnienie.
Nie stwierdziłem, że nie i nie stwierdziłem, że tak.
Nie posiadam zdolności paranormalnych, nie jestem wróżką,
byłem przy tym badaniu, nie wiem, jakie są dolegliwości, nie
wiem, jak wynik badania. Mam trochę za mało danych, by
odpowiedzialnie powiedzieć, że ma iść lub ma nie iść.

> Boisz sie ze pojdzo innego lekarza a on nie potwierdzi
> tego postepowania?

Nie, nie boję się.

> Ale do psychologa zajmujacego sie dysfunkcjami seksualnymi
powinien isc.

Dlaczego?

Pozdrawiam,
xris

wojna plci
Planetarium psp
znajomosc w necie
[OFFTOPIC lekki] Metodologia budowy.....
psychologia i wnętrza