Efectin Prozac

1. Data: 2001-11-03 20:11:26

Temat: Efectin Prozac
Od: Piotr Janik <p...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie ma Efectin do Prozac'a?
Jakie sa roznice?
Ktore z nich jest lepsze?

1. Data: 2001-11-03 21:23:29

Temat: Re: Efectin Prozac
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Janik"
> Jak sie ma Efectin do Prozac'a?
> Jakie sa roznice?
> Ktore z nich jest lepsze?

Wątpię czy ktos potrafi Ci sensownie odpowiedziec na tak postwione
pytania, zwłaszcz tu, gdzie jezeli juz, to znajdziesz tylko psychologów a
nie lekarzy czy chocby farmaceutów. Psychologowie (tu raczej studenci)
moga Ci doradzic co do terapii, z lekami jest gorzej.
Najlepiej o leki zapytaj lekarza który Ci je przepisał, dlaczego akurat
takie, mozesz taz zapytać jakiegoś innego, mozesz poszukać oficjalnych
informacji na temat tych leków, moze nawet na stronach inetrnetowych
producentów, moze gdzie indziej.
Sprawdz też jakie są przwciwskazania, działania nieporządane, jak długo
lek jest na rynku.
Miej jedak świadomosć ze mozesz nie znaleźć odpowiedzi który lek jest
lepszy pytając. Żeby na prawde ocenić czy przynosza efekty w jakimś
konkretnym przypadku czesto jedyną metoda jest ich stosowanie.

pozdrawiam
Marsel

1. Data: 2001-11-04 08:09:44

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@w...com.pl>, p...@w...com.pl says...
> Jak sie ma Efectin do Prozac'a?
> Jakie sa roznice?
> Ktore z nich jest lepsze?

Moze napisz cos wiecej - roznice: napewno to ze naleza do roznych grup.
To ze Prozac jest starszy a Efectin nowszy. To ze Efectin jest drozszy.

Aspekty medyczne jednak sa zalezne od pacjenta.
Zadaj pytanie - chocby na prv co chcesz konkretnie wiedziec i skad to
pytanie.

1. Data: 2001-11-04 10:23:27

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> Wsumie pytalem tak z ciekawosci.
> Obydwa leki to psychotropy tak?

Wszystkie leki dzialajace na "psycho" to psychotropy - to wynika wlasnie
z zrodlosowia psycho-tropizm.

> Czy po przedawkowaniu(ile trzeba wziasc?) mozna zginac?

Phi, tus mnie zagial - pewnie tak ale dawek letalnych nie znam.

1. Data: 2001-11-04 11:29:08

Od: Piotr Janik <p...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-04 11:54:40

Od: "traveller" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj sobie w ksiegarni do "Lekow wspolczesnej terapii".

Użytkownik "Piotr Janik" <p...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> Jak sie ma Efectin do Prozac'a?
> Jakie sa roznice?
> Ktore z nich jest lepsze?

Milosc a problemy psychiczne
Mudu mudy mudy
Jaka jest różnica między inteligencją, a mądrością ?
pytanie
Re: Jeden miesza, wszyscy cierpia