Efedryna zwł. do Jana Werbińskiego.

1. Data: 2002-05-17 22:51:16

Temat: Efedryna zwł. do Jana Werbińskiego.
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do zapoznania się z zawartością strony:
http://hyperreal.info/kanaba/go.to/art/660 i poczytania aktualnej
ustawy o zapobieganiu narkomanii, zwł. przepisów dot. sprowadzania z
zagranicy tzw. prekursorów grupy I-R (m. in. efedryna).

Drobniutki wycinek:
Art. 25.
[...]
2. Przywóz z zagranicy środków odurzających lub substancji
psychotropowych oraz prekursorów grupy I- R może nastąpić po uzyskaniu,
dla każdej przesyłki przywożonej do kraju, zezwolenia na przywóz,
wydanego przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej, oraz zezwolenia na
wywóz, wydanego przez właściwe władze kraju wywozu.
[...]
Art. 52. Kto, wbrew przepisom ustawy, wytwarza, przetwarza, przerabia,
stosuje, przywozi z zagranicy, wywozi za granicę, przewozi w tranzycie,
nabywa, posiada lub przechowuje prekursory, podlega karze grzywny.

Tyle w temacie ode mnie, miłej lektury.

--
/**** Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie ****\
***** Ja żyję, a wyście umarli, panowie. *****

2. Data: 2002-05-18 07:18:45

Temat: Re: Efedryna zwł. do Jana Werbińskiego.
Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ac48i5.3vvppdf.1@roses.of.many.colours...
> [...]
> ustawy o zapobieganiu narkomanii, zwł. przepisów dot. sprowadzania z
> zagranicy tzw. prekursorów grupy I-R (m. in. efedryna).

Przeczytaj tam sobie też o kofeinie i zapoznaj się z DAWKĄ ŚMIERTELNĄ
KOFEINY. Dla nieuświadomionych, kofeina znajduje się w kawie.

> [...]
> 2. Przywóz z zagranicy środków odurzających lub substancji
> psychotropowych oraz prekursorów grupy I- R może nastąpić po uzyskaniu,

A skąd wiesz, że efedryna podlega pod te przepisy? Kawę wolno przywieźć? A
butapren nie wolno?

Napisz coś konkretnie. Bo na razie mam wrażenie, że rozpoczynasz kolejną
osobistą krucjatę. Ilu osobom pomogły Twoje informacje n t efedryny? Moje
info na temat ECA pomogo co najmniej kilku.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl

3. Data: 2002-05-18 08:28:16

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał:

> A skąd wiesz, że efedryna podlega pod te przepisy? Kawę wolno przywieźć? A
> butapren nie wolno?

Otoz to.
A papieroski?
Wystarczy przytoczyc definicje TRUCIZNY, wyklady z toksykologii akurat
swietnie pamietam.
Wedlug tej najwczesniejszej i wciaz aktualnej wszystko jest trucizna,
znaczenie ma tylko dawka. Zabic sie mozna chociazby sola kuchenna, tlenem,
aspiryna i koniaczkiem:-)

pozdrawiam opita kawa, Iza

4. Data: 2002-05-18 09:14:22

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wedlug tej najwczesniejszej i wciaz aktualnej wszystko jest trucizna,
> znaczenie ma tylko dawka. Zabic sie mozna chociazby sola kuchenna, tlenem,

Nie przejmuj się Piotrem. On bierze osobiście do siebie, to że ja polecam
ECA.

O fakcie osobistego, zaangażowania Piotra nie tylko w temacie ECA ale
również w krucjacie przeciwko mnie świadczy użycie mojego nazwiska w temacie
wątku. Musiałem niechcący wbić szpilę w jego ego. Teraz aby bronić swojego
wizerunku będzie podważał wszelkie moje opinie, przedstawione przeze mnie
fakty i wszystko co napiszę na temat ECA.

Powinienem się obrazić. ;-) Ale przyglądam się temu z rozbawieniem i nawet,
wbrew jego intencjom czuję się wyróżniony, że poświęca swój cenny czas na
szukanie przepisów i argumentów.
:-DDD

5. Data: 2002-05-18 11:42:44

Temat: Efedryna
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nawet,
> wbrew jego intencjom czuję się wyróżniony, że poświęca swój cenny czas na

Nie obrazaj sie....szkoda czasu na dasy, to juz lepiej sie upic;-))))
Wymiana pogladow i informacji na grupie to dla wszystkich przede wszystkim
wiedza. A zwlaszcza krucjaty podciagaja poziom, bo do nich trzeba sie nieco
przygotowac. A reszta czytajac sie uczy.
Wracajac do ECA, przepis mozna zrobic zawsze, storzyc ustawy zakazujace lub
przyzwalajace. Ten sam przepis czy ustawe mozna zmiesc z powierzchni ziemi
paroma podpisami, niemal z dnia na dzien. Wiec jaki jest sens szukac w
nich.......sensu wlasnie?!;-))))

Iza:)

6. Data: 2002-05-18 14:49:47

Od: "janek czarny" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek W <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał(a):

> [...]
> osobistą krucjatę. Ilu osobom pomogły Twoje informacje n t efedryny? Moje
> info na temat ECA pomogo co najmniej kilku.

Jestem przeciwnikiem stosowania ECA bez kontroli lekarza ale własnie sie
dowiedzialem,ze juz niedlugo eca bedzie zarejestrowane w polsce i dopuszczone
do obrotu.a to swiadczy o tym ze w rozsadnych dawkach eca jest bezpieczna .
chyba nie ma powaznej firmy ktora by zaryzykowała wypuszczenie na rynek
srodka niebezpiecznego
juz za niedługi czas spory o legalnosci eca beda zamierzchla historia i
bedzie mozna skupic sie na merytorycznej dyskusji o efedrynie

7. Data: 2002-05-18 17:23:25

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> [...]

[ciach]

> Przeczytaj tam sobie też o kofeinie i zapoznaj się z DAWKĄ
> ŚMIERTELNĄ KOFEINY. Dla nieuświadomionych, kofeina znajduje się w
> kawie.

Drogi manipulatorze. W tekście ustawy pod wskazanym przeze mnie
adresem nie ma słowa 'kofeina'.

> A skąd wiesz, że efedryna podlega pod te przepisy?

Bo na końcu jest załącznik (tabela), w którym efedryna jest
wyraźnie zaliczona do grupy prekursorów R-I. Przeczytaj, albo chociaż
znajdź na stronie ciąg 'efedryna', to się nie będziesz głupio pytał.

> Kawę wolno przywieźć?

W świetle ustawy - tak.

> A butapren nie wolno?

Sprawdź sobie.

ps. Jest też trochę w ustawie o aptekach, czyli dlaczego pewne środki
można kupić w aprece, a nie można w sklepie spożywczym.

--
/**** Gnasz na oślep, biedny błaźnie, ****\
***** Za wyśnionym gonisz łupem. *****

8. Data: 2002-05-18 17:39:38

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmuj się Piotrem.

Czy można wierzyć człowiekowi, który nie jest w stanie zapamiętać
imienia osoby wypowiadającej się trzy posty wcześniej? A może to wpływ
efedryny? ;->

> On bierze osobiście do siebie, to że ja polecam ECA.

Bzzzt! Wrong. :-)

> O fakcie osobistego, zaangażowania Piotra nie tylko w temacie ECA
> ale również w krucjacie przeciwko mnie świadczy użycie mojego
> nazwiska w temacie wątku.

Krucjata? Masz może manię prześladowczą? Podobno nadużywanie
środków pobudzających może powodować takie efekty... :->

> Musiałem niechcący wbić szpilę w jego
> ego. Teraz aby bronić swojego wizerunku będzie podważał wszelkie
> moje opinie, przedstawione przeze mnie fakty i wszystko co napiszę
> na temat ECA.

Dream on. Po prostu twierdziłeś, że kupujesz te swoje preparaty
legalnie, co jest w świetle aktualnej ustawy nieprawdą, oraz strasznie
nalegałeś, bym zgłosił przestępstwo/wykroczenie, więc sprawdziłem, jak
to jest. Teraz już wiesz, że jest to nielegalne i ufam, że jako
praworządny obywatel nie zrobisz tego więcej. :-)

> wbrew jego intencjom czuję się wyróżniony, że poświęca
> swój cenny czas na szukanie przepisów i argumentów.

Poświęcenie cennego czasu oznaczało napisanie czterolinijkowego
maila na odpowiednią grupę. Poza tym już kiedyś szukałem tej ustawy
(tzn. nie wiedziałem, że chodzi mi o tę ustawę).

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

9. Data: 2002-05-18 17:41:32

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"janek czarny" <c...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in

> juz za niedługi czas spory o legalnosci eca beda
> zamierzchla historia i bedzie mozna skupic sie na merytorycznej
> dyskusji o efedrynie

Ależ mi chodziło głównie o stronę prawną. Jak dla mnie to mogą
zalegalizować _wszystko_, co wymienione w ustawie - i tak nie używam.
:-)

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/

10. Data: 2002-05-18 18:18:09

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz za niedługi czas spory o legalnosci eca beda zamierzchla historia i
> bedzie mozna skupic sie na merytorycznej dyskusji o efedrynie

Hmm, to dobrze, miejmy tylko nadzieje, ze scenariusz oficjalnego pojawienia
sie ECA w Polsce nie bedzie wygladal: ECA znane = ECA czesciej stosowane =
ECA czesciej stosowane przez niewlasciwe osoby (np. szukajace za wszelka
cene cudownego srodka zastepujacego diete i ruch) = wiecej wypadkow
spowodowanych niewlasciwym uzyciem = wiecej negatywnych opinii o ECA...
Jesli to bedzie powszechnie dostepne, to moze byc nieciekawie, bo niestety
watpie, aby kazdy przed uzyciem szedl do lekarza i otrzymal wyczerpujaca
odpowiedz na temat tego srodka... Wyczyta jakas pani w "Zyciu na goraco" ze
oto pojawil sie na rynku super skuteczny srodek na odchudzanie i poleci od
razu bez zastanowienia do sklepu... Ale kto wie, co bedzie, moze
niepotrzebne te czarne scenariusze.

Ewelina

AB Gymnic 2002 NAJTANIEJ W POLSCE
Tabele IG w necie?
Tabele IG w necie?
Truskawka czy Poziomka (który owoc jest smaczniejszy?)
Chat z Dr Kwaśniewskim