Egipt prosBA

1. Data: 2003-11-03 13:10:52

Temat: Egipt prosBA
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromna prosbe!

Nigdy nie zbieralam schemtow zwiazanych z Egiptem az tu nagle
stwierdzlam, ze pasowaloby mi do przedpokoju :)

Wiem, ze jest sporo milosniczek wzorow egipskich a ja mam pojemna
skrzyneczke i milutkie serducho dla kazdego przyslanego wzorku.

Obiecuje, ze jak zbiore duzo to bede przesylac chetnym.

pozdrawiam
b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2003-11-04 08:14:43

Temat: Re: Egipt prosBA
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-03 14:10, Użytkownik bella napisał:

Grupa jest jedyna w swoim rodzaju.
Dostalam mnostwo schematow za ktore wszystkim serdecznie srdecznie dziekuje.
Teraz mam problem co wybrac, ale to juz przyjemniejszy problem :)

Chce jeszcze zapytac, kto juz krzyzykowal obrazek zwiazany z Egiptem?
Chetnie porozmawialabym np. na priv zeby nie zasmeicac grupy.

Jeszcze raz serdecznie dziekuje wszystkim dziewczynom, za piekne
schematy i linki.

b.

1. Data: 2003-11-04 08:50:02

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bellu !
ale trafilas ! ja wyszylam juz 2 obrazki o tematyce egipskiej. chetnie ci je
pokaze w realu, bo jestesmy z jednego miasta. po wyszyciu wygladaja naprawde
fajnie. a schematy tez ci do nich dam, jezeli ci sie spodobaja. jeden to
tutanchamon (mozesz go obejrzec na stronie skrzacika i oraz na
www.mulina.prv.pl) , a drugi, swiezutko zrobiony to trojka bogow egipskich
na zoltym tle. wzor wzielam z "haftow polskich" (chyba 5/2003). jak nie
masz, to ci pozycze.

maja

1. Data: 2003-11-04 09:17:08

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Bellu, możesz się podzielić ze mną wzorkami, poślij na priva to co masz,
bardzo proszę.

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

wejdź, zobacz, zagłosuj jeśli Ci się podoba :o)))
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

1. Data: 2003-11-04 13:58:07

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Bella! Oproznij skrzynke!

Monika

1. Data: 2003-11-04 16:04:03

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-11-04 14:58, Monika Biermann napisał(a):
> Bella! Oproznij skrzynke!
>
> Monika

Monika ja skrzynke sprawdzam co chwila i oprozniam
Dostalam baaardzo duzo listow na priv z prosba o przeslanie tego co mam
i niestety ..... ponad polowa sie wrocila :(
moze trafilas na taki moment, ze zawalilo mnie wzorkami, ktore wysylam :(

pozdrawiam
b.
--
Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojega adresu!

[xxx] misie ale bez schematów:(
(xxx)
Danma z różą
frywolitki - link