Egzaminy na farmacje

1. Data: 2003-07-01 14:44:58

Temat: Egzaminy na farmacje
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc
jak tam przyszli studenci ? :)
jak oceniacie poziom egzaminow ??
dla mnie poziom bardzo wysoki zwlaszcza z chemii :(
no zobaczymy w poniedzialek

2. Data: 2003-07-01 15:50:23

Temat: Re: Egzaminy na farmacje
Od: "wojtas" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśle stary, że chemia rozwaliła większość, oczywiście pomijam kujonów. Tak
sobie rozmawialiśmy dzisiaj po egzaminie i doszliśmy do wniosku, że chemia z
roku na rok jest trudniejsza. Ja zdaję już trzeci rok z rzędu i cienko to
widze. Zobaczymy. Za tydzień wyniki. Powodzenia.
pozdrawiam
wojtek

3. Data: 2003-07-02 07:22:30

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a):

> Czesc
> jak tam przyszli studenci ? :)
> jak oceniacie poziom egzaminow ??
> dla mnie poziom bardzo wysoki zwlaszcza z chemii :(
> no zobaczymy w poniedzialek

Z czystej ciekawosci spytam - jakie dzialy chemii sprawily Wam najwieksza trudnosc?
Co was tak bardzo zgnebilo?
Pamietacie jakies szczegolnie meczace pytania?

Corcoran

4. Data: 2003-07-02 13:35:51

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trudnosc?
> Co was tak bardzo zgnebilo?
> Pamietacie jakies szczegolnie meczace pytania?

wiesz
wydaje mnie sie ze nie bylo jakis takich szczegolnie meczacych pytan ale
trudnosc polegala na tym ze w jednym zadaniu byly polaczone wiele dzialow i co
z tego jak sie mialo obcykane perfekt dane zagadnienia jak w pewnym momencie
sie stawalo i koniec
poprostu trzeba miec wszystko w jednym paluszku

5. Data: 2003-07-03 15:05:37

Od: "bartosz koszowski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to ja Wam powiem tak...

w tym roku na Waszym egzaminie nie ułożono ani jednego nowego pytania...
wszystkie zadania juz kiedyś pojawiły się na jakims egzaminie wstepnym...
trzeba było tylko je przejrzec...

mam nadzieję, że zobaczymy się w październiku....

pozdrawiam

bartosz koszowski (barteess)

6. Data: 2003-07-03 16:25:43

Od: h...@d...vg (Wodotwor Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Dnia śro 2. lipiec 2003 15:35, s...@p...onet.pl napisał:

> [...]
> w pewnym momencie sie stawalo i koniec
> poprostu trzeba miec wszystko w jednym paluszku

raczej w glowie :)

na farmacji AM w Warszawie jest tak, ze jesli zdobedzie sie ponad 60%
puktow to automatycznie sie zdalo na wydzial chemii UW.

--
korzystam z GNUpg (http://www.gnupg.org) - systemu szyfrowania poczty
elektronicznej

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

Bronchovaxom a mniejsza ilość płytek krwi
Czy efedryna....
kaszak ...
benzydamina
Oleanolic Acid - jak przetłumaczyć na język polski ?