Ekogroszek z Castoramy - badziewie :-/

21. Data: 2014-12-07 17:08:33

Temat: Re: Ekogroszek z Castoramy - badziewie :-/
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2014 07:53:39 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

> Może na początku durna babo sprawdzisz co to jest Antracyt.

Dupek.

22. Data: 2014-12-28 23:39:03

Temat: Re: Ekogroszek ... antracyt.
Od: "Jankol" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]

> najwyższej cenie. A miało toto antracytu może z 50. Taki kamień "nawęglony"
> i w węglu umazany - pewno miękki, bo porowaty i wszak nie granit.
=================
kog.: Może na początku d... b... sprawdzisz co to jest Antracyt.
==========================
Jan.: Wyszło, że to nie ona jest d... b..., tylko ty jesteś durny chłop :)))
antracyt = praktycznie czysty węgiel (jako paliwo)
Zawartość węgla w antracycie wynosi 90 - 97%.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Antracyt_(w%C4%99giel)

23. Data: 2014-12-28 23:46:25

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 23:39:00 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
> [...]
> antracyt = praktycznie czysty węgiel (jako paliwo)
> Zawartość węgla w antracycie wynosi 90 - 97%.Węgla w

Węgla( pierwiastka) w antracycie a nie antracytu w węglu. Antracyt to gatunek węgla o
pewnych określonych właściwościach. Jesteś z pokolenia " pokoloruj drwala??

24. Data: 2014-12-29 02:48:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2014 14:46:25 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> Węgla( pierwiastka) w antracycie

Węgla-pierwiastka) w antracycie jest ile jest, to jest ściśle określone i o
tym tu nie dyskutowałam.

> a nie antracytu w węglu.

Jak najbardziej _antracytu W WĘGLU_ , czyli antracytu w kopalnym surowcu
energetycznym, czyli w tym czymś, co tzw węglem (kopalnym surowcem
energetycznym, nie pierwiastkiem) być powinno, a co kupiłam i krytykuję.

Bo to, co kupiłam, było tzw "kamienistym węglem", tzn każda bryłka była de
facto kamieniem, jedynie z domieszką antracytu - _antracytu w węglu_ było
mizernie mało i to zarzucam sprzedawcy.

Czytać się naucz ze zrozumieniem:

25. Data: 2014-12-30 19:50:24

Od: "Jankol" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]
> antracyt = praktycznie czysty węgiel (jako paliwo)
> Zawartość węgla w antracycie wynosi 90 - 97%.
======================
kog.: Węgla( pierwiastka) w antracycie a nie antracytu w węglu.
====================
Jan.: No to napisz, dlaczego w węglu opałowym nie może być antracyt ?
Cały czas jest mowa o węglu opałowym; to ty sobie ubzdurałeś węgiel (pierwiastek).
Ogarnij się .... chłopie. Czyżby tablica Mendelejewa za mocno uderzyła ci do głowy ?

26. Data: 2014-12-30 20:32:36

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 19:51:10 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
> [...]
> Ogarnij się .... chłopie. Czyżby tablica Mendelejewa za mocno uderzyła ci do głowy
?

ja pierdolę jaki tuman. Cud że potrafisz pisać, a może komuś dyktujesz? Nie ma zakazu
palenia w piecu antracytem. Węgiel opałowy ma w składzie pierwiastek C. W zasadzie
węgiel opalowy jest z tego C plus zanieczyszczenia. Problemem może być zakup
antracytu w Polsce. Nie wydobywa się go tutaj. Jeśli się go nie wydobywa jak do kurwy
nędzy jakaś głupia baba ma węgiel opałowy pomazany antracytem. W koksie jako paliwie
zawartość pierwiastka C jest największa i czasami przekracza 99%. Czy koks to
antracyt?

Niby banał- jak zwentylować piwnicę?
ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
Ekolo!
przewiew od zamknietego okna
Ile miejsca na drzwi przesuwne szafy