Eksperyment z melationa

1. Data: 2001-10-25 16:52:18

Temat: Eksperyment z melationa
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dzisiaj robie piersza probe z Melatonia.

Nie mam problemow z usypianiem ale bardzo duze problemy ze wstawaniem rano.
Wiec zobaczymy czy pomoze - wezme 5 mg i poloze sie jak zwykle okolo
polnocy. Musze wstac o 6 na zaliczenie z patomorfy.

K.

2. Data: 2001-10-25 17:28:02

Temat: Re: Eksperyment z melationa
Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

powodzenia

> Nie mam problemow z usypianiem ale bardzo duze problemy ze wstawaniem
rano.
moze te problemy sa wspolne dla wszystkich studentow medycyny ;-)

> jak zwykle okolo polnocy. Musze wstac o 6 na zaliczenie z patomorfy.
marze o takim komforcie... polnoc... to brzmi jak 6 godzin snu...

jak ci sie uda to daj znac!

--
Piotr 'piterek' Plata
y...@p...onet.pl

3. Data: 2001-10-25 21:06:23

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiec zobaczymy czy pomoze - wezme 5 mg i poloze sie jak zwykle okolo
> polnocy. Musze wstac o 6 na zaliczenie z patomorfy.

Czy melatonina jest do dostania w polskich aptekach bez recepty i jaka jest
cena ?

Sark

4. Data: 2001-10-25 21:51:15

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy melatonina jest do dostania w polskich aptekach bez recepty i jaka
jest
> cena ?

30 tabletek x 5 mg (wystarczy na miesiac)

28 zl

5. Data: 2001-10-25 21:54:46

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark napisał(a):

> Czy melatonina jest do dostania w polskich aptekach bez recepty i jaka jest
> cena ?

W aptece na moim osiedlu jest za ok.30 zł...Zapomniałam zapytać, czy można
kupić na receptę.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Po co walczyć o coś, co nie jest Twoje?"
Antey

6. Data: 2001-10-26 09:45:07

Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> W aptece na moim osiedlu jest za ok.30 zł...Zapomniałam zapytać, czy można
> kupić na receptę.

Czyli mozna kupic bez recepty??

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

7. Data: 2001-10-26 09:57:41

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad 'kaspy' Palczynski" <k...@s...uci.agh.edu.pl>
napisał w wiadomości news:3BD930A3.5AFF1D8D@student.uci.agh.edu.pl...

> Czyli mozna kupic bez recepty??

Skąd taki wniosek. Przecież Kaja napisała "Zapomniałam zapytać, czy można
kupić na receptę." :-)))))

Sark

8. Data: 2001-10-26 15:41:27

Temat: po pierwszej nocy - wniosek
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

A wiec musze przyznac ze dziala!

Polozylem sie nawet pozniej niz zakladalem - o 1.30 i nastawilem sobie
budziki (tak - normalnie potrzebuje 2 budziki zeby wstac) na 6.20.

Okolo 6 obudzilem sie sam i bez najmniejszego zmeczenia / zaspania wstalem,
co w moim przypadku jest nieprawdopodobne!!!!!!!

Nie ukrywam, ze pewien wplyw moglo miec dzisiejsze zaliczenie z Patomorfy
(zaliczylem cudem na 3.5 :), ale dla weryfikacji bede stosowal taka sama
dawke przez najblizszy tydzien, pozniej zrobie tygodniowa przerwe i pozniej
sprobuje podwojna dawke, czyli po 10mg/noc.

A melatonine mozna kupic bez recepty. Stoi w aptekach razem z witamikami i
innymi podobnymi specyfikami. :)

K.

9. Data: 2001-10-27 07:41:02

Temat: Re: po pierwszej nocy - wniosek
Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale super! nie zapomnij ponownie napisac za tydzien - jak ci poszlo z ta
tygodniowa "kuracja"

10. Data: 2001-10-27 09:37:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Oct 2001, k wrote:

> A melatonine mozna kupic bez recepty. Stoi w aptekach razem z witamikami i
> innymi podobnymi specyfikami. :)

moze to zadzialalo, moze sugestia - ja zwykle przed ciezkimi egzaminami
umawialem sie na cala noc z pieknymi dziewczetami i mimo nieprzespanej
nocy (z tego powodu) zawsza zdawalem bardzo dobrze, gdy zas sie
w ta ostatnia noc przed egzaminem uczylem mialem wieksze trudnosci
ze zdawaniem - ot - kazdy na medycynie musi sobie znalezc jakas
metode uczenia. Nie polecam stosowania tych, o ktorych mowia
na przedmiocie pt "metodologia uczenia sie" - chyba, ze zaczeli
ten przedmiot uczyc z sensem

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Therma Pro - co o tym preparacie sądzicie ?
Łysienie - jak zapobiegać ?
LINKI WWW
ściskanie zębów
rektoskopia