Ekspres cisnieniowy

1. Data: 2005-02-20 20:50:43

Temat: Ekspres cisnieniowy
Od: agusia-grupy <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chcialabym kupic ekspres cisnieniowy do domowego parzenia kawy. Taki z
ptrzystawka do Capucinno. Zupelnie nie wiem , na ktory model sie
zdecydowac. Moze ktos polecilby mi jakis konkretny. Z gory dziekuje.

Agnieszka

2. Data: 2005-02-20 22:56:03

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-20 21:50 +0200, Użytkownik agusia-grupy napisał :

> [...]
> ptrzystawka do Capucinno. Zupelnie nie wiem , na ktory model sie
> zdecydowac. Moze ktos polecilby mi jakis konkretny. Z gory dziekuje.

Zalezy ile chcesz wydac. Polecam Saeco, ale sa doscy drogie. Sama mam
Rowente Adagio z dyszą. SLuzy mi od 2 lat, bardzo dobrze.

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

3. Data: 2005-02-21 07:42:45

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <

> Zalezy ile chcesz wydac. Polecam Saeco, ale sa doscy drogie. Sama mam
> Rowente Adagio z dyszą. SLuzy mi od 2 lat, bardzo dobrze.

studiuje temat od pol roku - saeco bym nie kupowala - jakos wykonania i
zostajace elementy w rece - nie przekonuja do zakupu

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

4. Data: 2005-02-21 18:26:07

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> studiuje temat od pol roku - saeco bym nie kupowala

To jaka alternatywa? Bo chyba też będę się musiał rozglądać
(moja Rowenta po ponad dwu latach dość intensywnej pracy
ma mnie powoli dość), a do tego teraz marzy mi się z młynkiem.

Pozdrawiam emarcin

5. Data: 2005-02-21 22:00:55

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin wrote:
> To jaka alternatywa? Bo chyba też będę się musiał rozglądać
> (moja Rowenta po ponad dwu latach dość intensywnej pracy
> ma mnie powoli dość), a do tego teraz marzy mi się z młynkiem.

Czy dzieje się z nią (Rowentą) coś nie tak? Czy po prostu zmieniasz bo
widzieli ją wszyscy Twoi koledzy? :) (to taka aluzja do pewnej pani :)

--
Filip.

do gniazdka sieciowego. <<

6. Data: 2005-02-22 06:59:16

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chyba zaniedbałem odkamienianie. Pompa ma problemy z zassaniem wody,
muszę więc pilnować aby w zasobniku ZAWSZE była woda.
Być może teraz po kilkunastu odkamienianiach (m.in. właśnie octem)
problem zaniknął, ale wolę nie ryzykować sprawdzania.

Pozdrawiam emarcin

7. Data: 2005-02-22 08:14:15

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin"

> To jaka alternatywa? Bo chyba też będę się musiał rozglądać

nie wiem:-( ale saeco napewno nie
stad tak od razu wlaze w watki o ekspresach bo sama szukam:-)

patrzylam na aeg czy krupsa - z tych zautomatyzowanych - i aeg czy bosch
wygladaja solidniej (tylko mi kolor srebrny plastikowy nie odpowiada)
jeszcze jest takie cos jak jura (z bliska wyglada ladnie i o dziwo solidnie)
czy elektra (uzywalam kiedys takiej gastronomicznej - fajna maszyna!) - ale
ceny powalaja

--
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

Poszukuje dobrej zmywarki Gorenje
Malowanie scian
[jak poprawić] źle położony tynk strukturalny
Perlator - czy ktoś to rozgryzł?
lodówka Whirlpool "szósty zmysł" - zakup w internecie