Re: Ekspres do kawy

1. Data: 2005-12-06 06:54:28

Temat: Re: Ekspres do kawy
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

MaG schrieb:
> Witam
>
> Chodzi konkretnie o prezent dla żony. /.../
> Pogrzebałem trochę forum, ale wniosek wynikł tylko taki że jak nie
> mam min.
> 500zł . to nie mam co się spodziewać dobrych efektów.
>
> Pozdrawiam
> Marcin

Bo ja wiem? Dobre cisnieniowe dostaniesz juz za 100 Euro w Niemczech lub
za rownowartosc w Polsce. Np. AEG EA 130 Crema lub Krups Vivo F 880 42.
Sa tez inne Krupsy w tym przedziale cenowym. Rece precz od ekspresow na
kapsolki lub pads, czy jak to sie po naszemu polszczy. To cos dla
bogatych i zagonionych i nie kochajacych srodowiska naturalnego. Ja
zaparzam kawe w Philips Cafe gourmet 5405. Ten robi kawe jak niegdys
kawiarka. Mowia o nim, ze kawa smakuje jak zaparzana recznie. Wyglada
tez calkiem niezle. To tez sprawdzony zaparzacz, produkowany praktycznie
od kilkunastu lat i ciagle znajdujacy klientow. Widzialem to juz po 70
Euro. Jest dosyc wysoki, wiec sprawdz najpierw czy pasowal bedzie pod
gorna szafke. Inne dobre zaparzacze kosztuja niewiele mniej niz te tanie
dobre cisnieniowe. Prawie dwa lata temu do dobrych zaliczanow Brauna KF
580 E, Krupsa Aroma Controll Therm Auto off (z dzbankiem-termosem).
Osobiscie uwazam, ze warto miec w domu klasyczny zaparzacz do kawy i
taki do espresso, dlatego ze tym ostatnim mozna tez przygotowac pyszne
Cappuccino, co panie szczegolnie lubia. Oczywiscie tym ostatnim mozna
sobie przygotowac super kawe z mlekiem na sniadanie, wie moze daj spokoj
z klasycznym i porozgladaj sie za takim do espresso. Mam nadzieje, ze
chociaz troche Ci pomoglem.

Irek