Data: 2013-08-20 10:03:06
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
"asasa" <a...@a...as> napisał(a):
>Użytkownik "Andrzej" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
>news:1150825896398673329.150029none-inv.invalid@new
s.neostrada.pl...
>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>>
>>> Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
>>> 5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
>>> wykonana"..
>>
>> Podstawa prawna, specjalisto od praw konsumenta?
>
>ogolne warunki gwarancji dolaczane do sprzetu (na pismie)
>
gwarancja i warunki w gwarancji sa dowolnie narzucane przez producenta. moze tam byc
napisane,
ze gwarantuje sobie miesiac na naprawe. i wszystko jest ok, nikt nie moze narzucic
producentowi
warunkow gwarancyjnych, to jego dobra wola co tam bedzie zawarte
jak nie chcesz sie bujac i czekac nie wiadomo ile, to olewasz bezposrednie
skorzystanie z gwarancji
i sprzet oddajesz sprzedawcy na niegodnosc towaru z umowa, chronia cie wtedy ogolne
przepisy unijne
dotyczace zakupow konsumenckich. w tym momencie to sprzedawca musi sie wywiazac z
przepisow, a to,
jak to zalatwi z producentem, to juz nie twoja sprawa. sprzedawca ma na to wlasnie 2
tygodnie
|