Data: 2013-08-20 12:13:14
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
sklepach.
> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
IMO - na jedno wyjdzie.
Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
prosze czekac 2 tygodnie.
Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
tabletem byloby inaczej
Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
bujac.
> Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
> sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
> sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...
Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
Choc ryzyko istnieje.
Ale z reklamacja byloby tak samo.
> Na pewno nie straciłbym czasu na włączanie Aero2 -- gdybym kupił
> w EuroAGD czy w Sferis.
A o co chodzi - maja od razu skonfigurowane pod Aero2 ?
> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)
To zmien hobby.
Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)
J.
|