Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.datemas.de!rt.uk.eu.org!
aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Date: Tue, 20 Aug 2013 13:00:51 +0200
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 60
Message-ID: <kuvin2$6in$1@speranza.aioe.org>
References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
<1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
<kuu7lo$7ba$1@speranza.aioe.org>
<13ipmgkujochs$.snabblyozmvv$.dlg@40tude.net>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: MAGtNF48alKhYsICwgvJyQ.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048405 pl.rec.dom:135905
Ukryj nagłówki
"J.F." 13ipmgkujochs$.snabblyozmvv$....@4...net
>> Stracę sporo czasu.
> Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
> 5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
> wykonana"..
Jak i mieliście czas na wysłanie bonu wakacyjnego. Raczej powinienem
cieszyć się tym, że w ogóle dostałem te smartfon, bo electro.pl mógł
powiedzieć: nie mamy twego płaszcza i co nam zrobisz?
JF -- przetrzyj oczy i zobacz rzeczy takimi, jakimi one są.
Zgłaszam do nich niemożliwość połączenia się z Aero2 -- co odpowiadają?
Nic. :) Ten problem to nie jest problem jednostkowy, ale problem masowy,
dobrze im znany, dlatego mogliby przed wysłaniem smartfonu napisać, co
trzeba poprawić w wiadomym opisie APN. (wyczyścić poletko typ APN) Nie
tylko nie uprzedzili, ale uznali, że składam reklamacje nie tak, jak
oni chcą, zatem w ogóle nie będą odpowiadali. A złożyłem poprzez ich
własna stronę WWW, przez kontaktowy formularz. Rozumiem, że oficjalnie
chcą mieć inną drogą, aby nadać numer sprawy itd., ale chyba i bez tego
numeru mogli mi powiedzieć, dlaczego Aero2 nie działa, choć karta Aero2
rejestruje się a karty Play współpracuje bez oporów.
Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
czynniki obce i niezależne...
Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
będę zachodził w głowę, jak to możliwe, że przed laty starczało
ludziom tak niewiele...
Zauważ, że rząd kupił fotele (za pieniądze podatników)
po 13.5 kpln za sztukę (łącznie -- ponad 300 kpln za
bodajże 28 foteli) a NIK nie znalazł nieprawidłowości.
IMO powienienem cieszyć się tym, że w ogóle dostałem ten samrtfon,
nie zaś zapewnienia, że wkrótce dostanę, a pani Zuzia, która
zajmuje się tym zagadnieniem, jest właśnie na urlopie wychowawczym,
albowiem wychowuje dzieci sąsiadki, która jest chora na anemię,
choć nie żyje od 3 lat...
To typowy sklep, który kradnie i (z tego, co ukradnie) daje na tacę.
Kara Boża w tym wypadku jest mała -- smartofon jednak pełni swoje
funkcje, a sklep ma na swym koncie opisy klientów podobne do mojego
opisu. Mam nauczkę.
A Ty (i inni także) możesz tam kupować i kopać się z koniem -- albo
możesz wziąć do serca to, co ja piszę.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
|