Re: Electro.pl i reklamacja Monstera

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Date: Tue, 20 Aug 2013 13:23:38 +0200

"J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net

>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.

Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
mnie lepiej niż bardzo dobrze.

> IMO - na jedno wyjdzie.
> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla
> do serwisu i prosze czekac 2 tygodnie.

> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki.

No właśnie -- Leroy Merlin uznał reklamację dotyczącą
przepalenia się żarówki halogenowej. :) Carrefour uznał
wadę wagi, choć nie dałem karty gwarancyjnej a jakoś pod
wiadoma ustawę trudno było to podciągnąć. Co więcej -- nie
mając kwitu dotyczącego przyjęcia reklamacji wagi, dostałem
zwrot pieniędzy za wagę, gdy napisałem, że pieniądze wziąłem.

Akurat byłem w poblizu Carrefoura, gdy ten zadzwonił do mnie,
ale nie mialem przy sobie wiadomego kwitu.

> Podejrzewam ze z tabletem byloby inaczej
> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg bujac.

I pewnie dlatego Tesco nie znajduje się wśród sklepów, w których kupuję.

> Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
> Choc ryzyko istnieje.

Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
sprzedaży wielu innych. Podobnie z butami -- mierzone IMO należy
przecenić. O tym, że samochód przeznaczany na jazdy próbne należy
przecenić przed sprzedażą, nikt nie dyskutuje.

> Ale z reklamacja byloby tak samo.

> A o co chodzi - maja od razu skonfigurowane pod Aero2 ?

O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości ,,fabrycznych'',
a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.

Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
Akurat taki wpis (internet) nie wygląda źle -- Ace ma
'internet + mms' czy jakoś podobnie.

> To zmien hobby.
> Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)

Tu, czyli w Electro.pl?

Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża. I jakoś nie
pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
i pozwolono na zaglądanie do środka.

BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'