Elektorlux ten ultra cichy co reklamuja

1. Data: 2003-04-05 21:15:31

Temat: Elektorlux ten ultra cichy co reklamuja
Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ma ktos taki odkurzaczek ? Naprawde cichy ? Jak glosny jesli mozna do czegos
to porownac... :))
I wogole wrazenia, dzieki.

1. Data: 2003-04-06 22:09:20

Temat: Re: Elektorlux ten ultra cichy co reklamuja
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Apr 2003, krzys_iek wrote:

> ma ktos taki odkurzaczek ? Naprawde cichy ? Jak glosny jesli mozna do czegos
> to porownac... :))
> I wogole wrazenia, dzieki.

Ogólne wrażenia bardzo pozytywne, jest naprawdę cichy. Nie wiem, z czym
porównywać, ale np. da się przy nim spokojnie rozmawiać.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-04-06 22:58:46

Od: "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0304070008380.1755-100000@joanna.
jfedor.org...

Ja właśnie zdecydowałem się na inny model - z2050, bo jest w tej samej cenie
(800 zł EURO RTVAGD), ale jest ciut mocniejszy, mniejszy, obłożony paskiem z
gumy, trochę mniejszy i! dodają do niego elektroszczotkę, która luzem
kosztuje 250 zł.

Zapytaj mnie, o której sąsiad z drugiego piętra robi siusiu.....?
płyta gazowa 5-cio Palnikowa
pralka AEG- ostrzeżenie
Kuchnia - program do aranzacji wnetrza poszukuje
ekipa do wykonczenia i drzwi