Re: Elektryczna szczoteczka

From: d...@a...comnect (Magdalena)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 09 Dec 2001 03:45:33 GMT
Subject: Re: Elektryczna szczoteczka

"SEBek" s...@p...onet.pl napisal:

>Zastanawiam sie nad zakupem elektrycznej szczoteczki do zebow. Jaka
>polecacie? W sklepach sa Colgate, Braun i Philips. Najwiecej modeli ma
>Braun.
>Doradzcie.

Ja tez polecam Brauna. Wprawdzie nie mialam innych, zeby miec porownanie, ale
ta spisuje sie swietnie. Poza tym mam pare innych rzeczy z tej firmy i zadna
nie sprawiala mi nigdy klopotow.

Przy wyborze zwroc uwage na to, czy szczoteczka ma czasowy wylacznik, nie
wszystkie modele Brauna maja.

Magdalena

--
Frasier: Dad, she's not a weirdo, she's just a woman who finds me utterly
fascinating.