Re: Elita naukowa

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Elita naukowa
Date: Sun, 26 May 2019 21:13:44 +0200

Am 26.05.19 um 19:06 schrieb Kviat:
> W dniu 26.05.2019 o 19:03, Kviat pisze:
>> kościoła.
>>
>> https://oko.press/abp-jedraszewski-odkryl-kpinomira-
jak-biskup-profesor-nabral-sie-na-primaaprilisowy-do
wcip/

> ",,Mieszko nie żądał córki pana grodu, ale raczej najpiękniejszej młodej
> damy w grodzie. >>Uroda, nie urodzenie - podaje Kpinomir - była
> najważniejsza dla niego<<. Otrzymał po jednej żonie z Poznania, Kalisza,
> Giecza, Grzybowa i Kruszwicy - nawet znamy ich imiona: Całusława,
> Biustyna, Błogomina, Udowita i Pieściwoja. Natomiast z Gniezna Mieszko
> dostał dwie bliźniaczki: Rębichę i Pępichę"."
>

> Niezłym trzeba być pokemonem, żeby się na coś takiego nabrać :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Moze jestes blizej, wiec poszukaj jakimi to problemami zajmuja sie ci
naukawcy (niedotlenieni, dlatego to "a"), jakie tematy maja ich
doktoraty i habilitacje. W dawnych czasach sluchalem na seminarium
doktoranckim tych aspirantow do stopni naukowych. To bylo nieszczescie,
a niektorzy promotorzy robili na zlecenie episkopatu masowo doktorow.
Niektorzy profesorowie spoza teologii - nb. katolicy - smieli sie z tych
fachowcow, doktorow od łaski uświęcającej, niepokalanego poczęcia,
teologii ciała, charyzmatu prawdy, itp.

http://www.piusx.org.pl/zawsze_wierni/artykul/140

--
saluto