Eljotel to nie ja!!!!!

1. Data: 2001-02-12 10:12:36

Temat: Eljotel to nie ja!!!!!
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eljotel to nie ja. Nie wiem dlaczego tak widzicie na grupie, ze jestesmy ta
sama osoba. Oswiadczam, ze ja to ja czyli... Marlena Lipiska. Nie mam nic
wspolnego z Eljotelem!!!! I nie ponosze zadnej odpowiedzialnosci za jego/jej
wypowiedzi i dowcipy. Wlasnie usiluje wrocic na grupe.

Pozdrawiam serdecznie,
Marlena Lipinska

1. Data: 2001-02-12 14:30:58

Temat: Re: Eljotel to nie ja!!!!!
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspolnego z Eljotelem!!!! I nie ponosze zadnej odpowiedzialnosci za jego/jej
> wypowiedzi i dowcipy. Wlasnie usiluje wrocic na grupe.

Owszem to nie Ty, to ja, tylko cos dziwnie sie pokrecilo w komputerach :)

Pozdrawiam Eliot

1. Data: 2001-02-12 17:45:14

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl wrote:

> Owszem to nie Ty, to ja, tylko cos dziwnie sie pokrecilo w komputerach :)

Może to wszystko przez to, że jesteście takie podobne do siebie? ;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl Mało mnie obchodzi przeglądarka,

"teraz i tutaj" a "przyszlosc"