Re: Elyta z internetowym certyfikatem ;))))

From: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Elyta z internetowym certyfikatem ;))))
Date: Sat, 09 May 2009 14:31:35 +0200

Saulo pisze:
> http://elita-polski.pl/
>
> WARUNKI UCZESTNICTWA
>

> W prestiżowym Portalu Elita-Polski.pl mogą znaleźć się tylko wybrane
> osoby. Muszą one spełnić wszystkie poniższe warunki:
>
> a.. wyższe wykształcenie,

Hahahahahaha :-)))). To jest jakiś tam pomysł ale jedno jest pewne:
począwszy od bezpośredniości nazwy "elita polski" (jak się zastanowić to
przecież żenujące) przez grafikę (która nieudolnie naśladuje pewne
prestiżowe publikacje) po sama idea która za elitę uważa tych którzy
mają pieniądze, pozycję i władzę... Myślałem że elita Polski to przede
wszystkim inteligencja która przynajmniej w trzecim pokoleniu obcuje z
bogactwem i dlatego zamiast maczać się korycie, pracuje społecznie dla
dobra kraju...

Matko boska jak się nad tym portalem bliżej zastanowić, to ręce mi
opadają :-))))

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?