Re: Empatia w obrzezku??

From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Empatia w obrzezku??
Date: Wed, 19 Jan 2005 08:02:02 +0100

"patix" <n...@p...onet.pl>
news:csk4sm$kns$1@atlantis.news.tpi.pl...

> no wiec Edek "cynkuje" i "cynkuje" (skacze bo latac juz pewnie
> nie ma sily) a Ty siedzisz i pytasz: " po co on to robi ??? "
> "czy sie nawdychal ???"

> no wlasnie o to mu chodzi :))))
> zapewne chcialby tu zobaczyc _jakas_nowa_ zywa_mysl_
> a nie tylko rozdziobywanie padliny cudzych mysli
>
> pozdrawiam
> patix

Dokładnie patix o to chodzi. :)
Swojego czasu dawałem na "pl.sci.psychologia" do zrozumienia,
że czekam na wypowiedzi Jerzego Turynskiego (JeT)
bowiem zawsze zawierały nie tylko konkretne autorskie przemyślenia
ale były uzasadniane analogiami z życia wielkich i uznanych ludzi.
Wystarczało przeczytać ze zrozumieniem... chech,,
Twoja kwintesencja i merytoryczna wypowiedź AW w temacie
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=34414912
pokazują, że "są Ludzie którzy jeśli chcą - to potrafią" :-)
REdaktor Edward Robak