Re: Encorton dla dziecka często chorującego na

From: "Maga" <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Encorton dla dziecka często chorującego na
Date: Tue, 2 Oct 2007 19:16:46 +0200

Użytkownik "Iwona_s"

> Polska jest chyba jednym z nielicznych krajow, w ktorym lekarze przepisuja
> antybiotyki za antybiotykami jakby byly witaminami. Rece opadaja. Pozniej
> sie dziwic, ze brak odpornosci i ciagle dziecko choruje. Przede wszyskim
> powinnas szukac czegos na wzmocnienie organizmu dziecka.

Zgodzę się z tym przepisywaniem antybiotyków jak witaminy. Zwykle jednak
pytam lekarza czy nie można obyć się bez tego.... Nie da.

> A czy nie wystarczy tzw. babcine leczenie, gdy pojawiaja sie pierwsze
> objawy choroby? Mysle tu o syropie z cebuli, czosnku i miodu lub cukru,
> soku z burakow (swietny na kaszel), etc. Czy za kazdym razem wchodzisz od
> razu z armata typu antybiobiotyk???
Podaję syrop z cebuli, mleko z miodem i masłem, sok z buraka też kiedyś
robiłam. Uwierz mi, to nie moja decyzja nt. antybiotyku.

> Wstrzymaj sie z wykupem tych lekow i koniecznie znajdz DOBREGO pediatre,
> ktory dziesiec razy sie zastanowi zanim przepisze antybiotyk.

Masz rację. Dzisiaj dowiedziałam się, ze jest u nas jeden pediatra, o którym
mówią, że leczy bez antybiotyku. Poszukam kontaktu z nim.

> A z tym Encortonem, to juz chyba lekarz przesadzil. Nie wiem jak dlugo
> masz dziecku go podawac, ale w ostrzezeniach jest cos o zahamowaniu
> wzrostu u dzieci, z tego co pamietam. Sama go bralam, wprawdzie jako osoba
> dorosla i przez dwa lata, ale skutkow ubocznych sie nachapalam, ze nikomu
> nie zycze.

Wstrzymam się, wstrzymam. Wiesz? Ja dostałam ten lek, ale nawet nie
otrzymałam instrukcji jak go stosować. - tylko, że 3 razy dziennie. Z ulotki
mam niby sobie dostosować reszte.

> Czy podajesz w trakcie leczenia antybiotykiem witaminy?

Kurcze... zdarza mi się.... przestanę.

> No i jeszcze jedna istotna sprawa. Podawać należy preparaty zawierające
> żywe kultury bakterii (jakies dwie godz. po przyjeciu antybiotyku, a po
> kuracji jeszcze przez kilka dni). O czym lekarze czesto nie pamietaja albo
> nie chca pamietac.

Tak, daję. O tym mówi co piąty lekarz.
Dodam jeszcze, że MAciek od pól roku dostaje Ribomunyl. Ale to tak na
marginesie....
Wielkie dzięki za odpowiedź.
> --
> Pozdrawiam