Re: Encorton dla dziecka często chorującego na

From: "Maga" <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Encorton dla dziecka często chorującego na
Date: Tue, 2 Oct 2007 20:57:10 +0200

Użytkownik "Marek Bieniek"

> A Ty oczywiście wiesz lepiej, prawda? Jak rozumiem badałaś dziecko i
> jesteś dobrym pediatrą?

Wstrzymaj się prosze od takich komentarzy. Byłabym wdzięczna za Twój pogląd
na temat Encortonu dla dziecka jakim jest mój Maciek. Zbadać go nie
zbadzasz, ale wydaje mi się, że to co o nim napisałam wystarczy do
stwierdzenia, ze lekarz przesadził z jego wypisaniem.
A może przekonasz nas jednak, że to może być dobry pomysł?
Poważnie pytam, jaki wpływ może mieć taki Encorton na moje dziecko?

> m.

Agata