Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem Re: Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem

Re: Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem

Data: 2020-05-31 20:25:08
Temat: Re: Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem
Od: XL <i...@g...pl>

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> powoduje koronawirus w ludzkim organizmie w dłuższym okresie niż samo
> zarażenie. Do tego czasu jednoznaczna ocena jest niemożliwa ze względu na
> brak danych. Wymaga jednak uwagi, że YouTube cenzuruje wypowiedzi, co
> skłania do wniosku, że najpewniejszym źródłem wiedzy są książki, a nie sieć.
>
> Jacek Skrzypacz
>

> Imnne:
> Zabójczy "koktajl" zamiast leku dla chorych na COVID-19! "Postęp" po szwedzku trwa.
>
> Bill Gates grozi nadciągającą "Pandemią 2" i zapowiada 14 miliardów szczepionek!
GORĄCY
> W kwietniu umarło 3079 mniej Polaków niż rok wcześniej
>
> Kto zarobił na pandemii? Gigantyczne szpitale polowe w UK stoją puste!
> Podpisz światową petycję o brak obowiązkowych szczepień na koronawirusa
>
> Bill Gates zapowiedział masowe szczepienia! Wszyscy mamy być zaszczepieni?
>
> Wszystkie prawa zastrzeżone. Możesz udostępniać treści portalu Prawy.pl w
> serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie treści w
> części lub całości przez inne redakcje oraz serwisy internetowe bez zgody
> redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

> [...]
rak-zamkniecia-nas-uratuje-przed-koronawirusem/

No tak się właśnie zastanawiam od długiego czasu nad tym. Także nad tym,
JAKA JEST OGOLNA ŚMIERTELNOŚĆ W PIERWSZYCH MIESIĄCACH 2020 w poszczegolnych
krajach w porównaniu z analogicznymi okresami z lat ubiegłych. Faktyczne
epidemie powodują nagłe skoki umieralności ogolnej. Tym razem raczej tak
nie jest. ZUS tu i ówdzie ogłosił SPADEK(sic!!!) liczby wypłaconych
zasiłków pogrzebowych w porównaniu do analogicznego okresu z ub. roku!!!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: