Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem Re: Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem

Re: Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem
From: XL <i...@g...pl>
Date: 31 May 2020 23:56:22 GMT

Izaura <d...@d...net> wrote:
> [...]
Research.

GORĄCY

rak-zamkniecia-nas-uratuje-przed-koronawirusem/

> Chodzi o to by za straty gospodarek spowodowane chinskim virusem
> wystawic im fakture a jak nie beda chcieli zaplacic... to dostanom
> wpierdol...

To jedna z teorii tylko. Ja myślę, że ZROBIONO z istniejącego od daaawna
zjawiska ,,pandemię" - w obliczu realnego zagrożenia wojną światową czasowo
zwalniając gospodarki i tym samym dając fory konsumpcji w wyścigu z
NADprodukcją. ,,Normalnie" zawsze robiła to wojna.
Teraz wojna oznaczałaby ogólnoświatową zagładę i gospodarek, i ludzkości.
Trzeba było ją zastąpić czymś, co gospodarczo skutkuje jak wojna, a nie
stanowi zagrożenia ludzkości.
Przy czym nie nie, nie chodzi o ratowanie ludzkości - tylko najbogatszych i
najbardziej wpływowych jej przedstawicieli, którzy zrozumieli, że tym razem
wojna to już (delikatnie mówiąc) żaden interes, bo zagłada dotyczyłaby tak
samo ich, jak każdego. No i nie ma interesu bez tych, na których się go
robi...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: