Epilepsja?

11. Data: 2004-09-26 21:40:49

Temat: Re: Epilepsja?
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po "większym" napadzie taki stan jest często spotykany. Nie jest niczym
nadzwyczajnym. Mówiąc prosto, kiedy mózg dostaje solidnego kopniaka, musi
mieć więcej czasu, żeby się pozbierać. Niemniej jednak, jeśli rodzaj napadów
zmienił się u Ciebie (tzn. jeśli teraz masz inne napady niż wcześniej, albo
jakieś objawy pojawiły się dodatkowo) to należy się zgłosić do neurologa
(najlepiej tego, który leczył Cie wcześniej. Byćmoże będzie wskazana zmiana
leku. Jak pisałem wcześniej, dobór leku zależy od rodzaju napadów.

Pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2004-09-26 21:57:58

Od: "Tomek Rachański" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn. napady sa takie jak kiedys, tyle ze rzadziej. A ten dziwny stan otępienia
czasem nawet przez kilka tygodni mnie trzyma. Czy jest mozliwosc szybkiego
powrotu do normalnego stanu zdrowia?

13. Data: 2004-09-26 22:08:44

Od: "Tommy" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2004-09-26 22:13:18

Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka tygodni? W takim razie może to być kwestia przyjmowanych leków -
skutki uboczne. Doradzałbym wizytę u neurologa. Moim zdaniem możliwości
grupy dyskusyjnej w tym przypadku są wyczerpane.

Pozdrawiam
Piotr

15. Data: 2004-09-27 20:54:13

Od: "tommy" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrze,
Czy wiesz moze jakie sa portale z forum dla epileptykow? Jesli tak, to
prosilbym o linki.

16. Data: 2004-09-27 21:36:46

Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojęcia, ale jak coś znajdę, to dam znać :-).

Pozdrawiam
Piotr

17. Data: 2004-09-28 16:03:42

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotrze,
> Czy wiesz moze jakie sa portale z forum dla epileptykow? Jesli tak, to
> prosilbym o linki.

Taki otrzymałam na moje pytanie:
http://www.neuronet.pl/modules.php?name=XForum - ale podobno chwilowo nie
działa zmieniają serwer czy coś takiego,ale to jest właśnie dla osób dorosłych
chorych na padaczkę.
Pozdrawiam Asia

18. Data: 2004-09-28 16:10:52

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotrze,
> Czy wiesz moze jakie sa portale z forum dla epileptykow? Jesli tak, to
> prosilbym o linki.

http://darzycia.nowoczesny.pl/forum/....a tutaj jest strona dla rodziców
dzieci chorych na padaczkę ale nie tylko.Są tu bardzo życzliwe osoby
odpowiedzą na każde pytanie,polecam!
Pozdrawiam Asia

19. Data: 2004-09-28 16:15:07

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Piotrze,
> Czy wiesz moze jakie sa portale z forum dla epileptykow? Jesli tak, to
> prosilbym o linki.

Żle wpisałam.......więc jeszcze raz

http://darzycia.nowoczesny.pl/forum/

Może teraz się udało !

20. Data: 2004-09-28 18:43:38

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <e...@w...tlen.pl> wrote in message
> Mam nadzieję, że wystarczy mi wiedzy na te męczarnie ;-).

Już wiem więcej. EEG to zmiany napadowe. "Badanie wykonano w senności i śnie
spontaniczznym, cechy bioelektryczne senności i snu są wyrażone. Zapis
nieprawidłowy. W okolicy środkowo-skroniowo-potylicznej z wybitną przewagą
po stronie prawej rejestruję się liczne pojedyncze zespoły fala ostra fala
wolna oraz pojedyncze fale ostre o amplitudzie do 180 uV. Zmiany te
występują niekiedy w sposób uogólniony napadowy. Wniosek Zapis nieprawidłowy
ze zmianami zlokalizowanymi uogólniającymi się napadowo. " Dziecko jest
praworęczne. Neurolog proponuje lek Depakine. Chłopiec ma niecałe 3 lata.
Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek komentarze do tego.
Oraz za wskazanie lekarza lub jednostki zajmującej się leczeniem tego typu
objawów u dzieci w Warszawie.
Z góry dzięki.
pozdrawiam
barbarella

medycyna / prawo
Re: witam
genetyczna monoplciowosc?
Oddam kotki [GLIWICE]-sorry za ogłoszenie
Dlaczego się pocę??