Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "mania" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ergonomia wulgaryzmów :-))) było: Re: Księże, itede...
Date: Sat, 24 May 2003 07:55:18 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 63
Message-ID: <ban1gu$292$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <bak3if$71c$3@nemesis.news.tpi.pl> <bak872$5ac$1@inews.gazeta.pl>
<bamu51$qgi$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: px5.dhcp.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1053755742 2338 217.98.43.5 (24 May 2003 05:55:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 May 2003 05:55:42 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:204986
Ukryj nagłówki
"mania" news:bamu51$qgi$1@nemesis.news.tpi.pl...
do mani - notatki
> > kto to sprawdzi czy 'inteligencja' (czytaj: Karolina Pichler) nauczyła
> > (porównaj: "umiała byś tak powiedzieć żebym mógł zrozumieć? :o)
> > (precyzuję: Ty musiała byś chcieć (warunek)) ;))
> > współczesną 'inteligencję' (czytaj: "ubrane szympansy") - czegokolwiek?
> a teraz widzisz Manie?
wielość możliwości interpretacyjnych
reakcja 1 - widzę tekst pochodzący z poprzedniej wymiany postów
kojarzy mi się z konfliktem opinii, nieporozumieniem, troszkę emocji
łapię ten klimat, odbieram tekst jako polemikę, która wspiera się
na textach jeta (text jeta, kurde nie teraz) konflikt wzrasta
jak można polemizować ze mną czymś z czym chwilowo nie polemizuję?
dezorientacja, wyjście?? 1 - polemika z pierwszą warstwą textu: 'czy
posiłkując się tokiem rozumowania Karoliny Pilchner, który autor ...
no tak nie da się uniknąć kojarzenia z moją wymianą postów... oki spróbuję
warunkowanie? znajduje całą stertę dodatkowych warunków; basta!
czyli czego nieświadomy może nauczyć nieświadomego (hehehehe
lubię te zabawy werbalizacyjne czysta poezja, hmm lingwistyczna! :)
odrzucam polemikę z pierwszą warstwą textu jako bezsensowną, bicie piany;
2 - wracam do tego co mi się narzuca, przyglądam sie odbiciu
(nie nie przyglądam się odbiciu dopiero teraz)
wówczas widzę odbicie, czego się boję?
moment
widzę, że jestem zaszufladkowana, co więcej widzę kogoś kto mnie
szufladkuje, clu problemu leży w samej akcji szufladkowanie, którą
widzę w wykonaniu Edka, no tak
"to jest nieadekwatne ponieważ ja nie jestem przedmiotem, widzę siebie
sama jako zmienną w przestrzeni powodującą zmienne w przestrzeni;
to co Robak widzi to łatające liście i nazywa to wiatrem, równie
dobrze kaczorem Donaldem (no tak przeczytałam jeta - na ile moje
myślenie jest moim myśleniem?, na ile jestem sprawnie funkcjonującym
elementem wszystkiego a na ile? o nie nie tylko nie to)
zaraz zaraz
wracajmy - gdzie?
moment
jaka wielość????? :o)))
są texty, który nie są naukowe ;)
co mi się przypomniało: błyskawica - wyrównanie potencjałów
elektrycznych, dzieło Kopernika - de itd., człowiek nie wymyśli
niczego czego by już nie było - ze trzy, cztery lata? pięcioletnia?
o czym piszę? o tym co głębiej głębiej
i znowu:
"jedyną prawdą ostateczną jest to, że nie ma prawdy ostatecznej"
ech ta kinematografia
zaczynam rozumieć potrzebę bycia pustelnikiem
chciałabym przestać być odtwarzaczem
Mania
i niech mi nikt kurwa nie polemizuje! :)
|