Etiaxil - skutecznosc.

1. Data: 2004-05-12 14:37:26

Temat: Etiaxil - skutecznosc.
Od: "Raggie" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Interesuje mnie skutecznosc owego srodka w wersji do rak. Czy faktycznie
pomaga, jesli tak po jakim mniej wiecej czasie?

pzdr
Raggie

2. Data: 2004-05-12 14:57:44

Temat: Re: Etiaxil - skutecznosc.
Od: "Takanohana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak sprawa ma się z wersją do rąk, ale wersja w kulce jest dobra.
nic lepszego nie znalazłam

pozdrawiam

3. Data: 2004-07-06 17:15:17

Od: "Mike" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Interesuje mnie skutecznosc owego srodka w wersji do rak. Czy faktycznie
> pomaga, jesli tak po jakim mniej wiecej czasie?

nie liczyłbym tu na jakieś oszałamiające efekty, po miesiącu da się zauważyć
zmianę, lecz etiaxil w znacznym stopniu wysusza skórę , a w wypadku dużego
nasilenia potliwości i tak nie jest zadowalająco skuteczny.
Proponuję wizytę u lekarza dermatologa i ew. jeżeli jest na zbyciu ok 1300
zł poddać się leczeniu toksyną botulinową.

Pneumocysta
Polski odpowiednik
chemodectoma (klebczak)
KARNITYNA