Eukaliptus australijski

1. Data: 2002-02-13 10:08:48

Temat: Eukaliptus australijski
Od: "gieka" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Zamierzam na balkonie posadzic klilka sztuk jak w temacie.
Czy moze ktos wie gdzie w Wawie mozna kupic?
I czy ktos hodowal i moze sie podzielic doswiadczeniami

Pozdrawim

gieka

2. Data: 2002-02-13 14:50:51

Temat: Re: Eukaliptus australijski
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"gieka" <g...@p...pl> wrote in message news:a4ddkf$n80$1@news.tpi.pl...
> Witam !
> Zamierzam na balkonie posadzic klilka sztuk jak w temacie.
> Czy moze ktos wie gdzie w Wawie mozna kupic?
> I czy ktos hodowal i moze sie podzielic doswiadczeniami

Eukaliptus to takie duze, duze drzewo. Nie jestem pewien, czy
nawet nie najwyzsze na swiecie. Jak ono na balkonie bedzie roslo?
Chyba, ze masz duzy, duzy balkon. Najwiekszy na swiecie :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-02-13 15:28:10

Od: "gieka" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeeeee
No duze to fakt.
Ale tez bez przesady.
A pytam poniewaz zainteresowala mnie oferta z linku ponizej.
http://strony.wp.pl/wp/wspanialeogrodymaryli/prod01.
html

gieka

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w