Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że... Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...

Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...

Subject: Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Fri, 23 Aug 2019 02:32:59 +0200

On 2019-08-22 21:33, gazebo wrote:
> [...]
lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

rywane-w-europie-zobaczcie-o-czym-nie-mowia-unijne-e
lity/

> czy ty wiesz co jest odruchem warunkowym badz bezwarunkowym? nieeee, nie
> wiesz
>

> swoja droga nie wiem co to jest"instynk", wprowadzony tynk?

//niemniej jednak, uważaj 'se', żebyś syfa do domu nie naniusł :)
https://img4.dmty.pl//uploads/201701/1484163719_ft0j
gx_600.jpg