Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że... Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...

Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...

Subject: Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Mon, 2 Sep 2019 05:55:38 +0200

On 2019-08-24 09:22, gazebo wrote:
> [...]
lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

rywane-w-europie-zobaczcie-o-czym-nie-mowia-unijne-e
lity/

> nawet nie masz pojecia co wnosisz na butach do domu

//ja się z q*rwami nie zadaje...